Større Intercooler = koldere luft. har en kammerat der som tommelfingerregel siger en hk pr grad sænket sådan ungefair du ved. koldere luft indeholder nemlig flere iltmolekyler og det giver højere effekt.
Portning af top = plads til at trykke mere igennem, så det er også en fin ide. evt større ventil hvis der er plads igen = mere ind og ud hurtigere.
Justerbart tryk kan laves på flere måder.... HKS og Blitz (plus en del andre) laver nogle små anordninger der sættes ind mellem kompressorhuset og aktuatoren og de kan justeres med digital udlæsning i kabinen. men de ligger hurtigt på over 3 jern... alternativt kan man købe den lille ventil der er her på powerpage og som er mekanisk så du selv skal skrue på ventilen inde i kabinen for at ændre trykket
hvorfor vil du lade med så højt tryk? ja ok godt med power, men det kan sku nemt blive en dyr fornøjelse. start med lidt mindre ville jeg sige. man skal nok få skruet den op før eller siden.
du skal nok også makke i noget andet motorstyring for originalt har jeg læst mig til et sted herinde er der problemer over 0,9 så vidt jeg har forstået. OMEX 500 fra powerpage kunne være en løsning, det er sku fine sager. kender en der kørte med over 500 hk og den som motorstyring i hans gamle bil, det dur!