Jeg har lige fået renoveret min G2 Turbo motor, men den har allerede smadret en udstødningspakning. Og så er det jeg gerne vil høre, kan man for ¤#"%#& ikke lave et alternativ? Noget flydende der holder lige så godt? Om det så er bunden af en cola dåse eller et stykke sejlgarn. Jeg er kold bare det virker og bare det holder mere end 1 uge, som den der sidder i nu gjorde!
Udstødningspakning Alternativ?
Redaktør: Moderatorer
-
Aceman
- Nyt Medlem
- Indlæg: 20
- Tilmeldt: 31 okt 2003, 18:31
Udstødningspakning Alternativ?
Hey
Jeg har lige fået renoveret min G2 Turbo motor, men den har allerede smadret en udstødningspakning. Og så er det jeg gerne vil høre, kan man for ¤#"%#& ikke lave et alternativ? Noget flydende der holder lige så godt? Om det så er bunden af en cola dåse eller et stykke sejlgarn. Jeg er kold bare det virker og bare det holder mere end 1 uge, som den der sidder i nu gjorde!
Jeg har lige fået renoveret min G2 Turbo motor, men den har allerede smadret en udstødningspakning. Og så er det jeg gerne vil høre, kan man for ¤#"%#& ikke lave et alternativ? Noget flydende der holder lige så godt? Om det så er bunden af en cola dåse eller et stykke sejlgarn. Jeg er kold bare det virker og bare det holder mere end 1 uge, som den der sidder i nu gjorde!
..: Jeg havde været perfekt, hvis jeg ikke var så satans selvglad
:..
- xxblade
- Mester Medlem
- Indlæg: 747
- Tilmeldt: 09 nov 2003, 13:00
- Geografisk sted: Jylland
Kender godt dit problem, havde tidligere en Kadett C 2.0 med turbo og den kunne brænde pakninger i dynger.
Lavede en kopi i 3mm karroseri plade og smurte godt med udstødningspasta(husk at det overskydende pasta kan ende i din turbo) sørgede for at manifold og topstykke var plant og spændte efter da det hele var varmt, det virkede for mig.
Lavede en kopi i 3mm karroseri plade og smurte godt med udstødningspasta(husk at det overskydende pasta kan ende i din turbo) sørgede for at manifold og topstykke var plant og spændte efter da det hele var varmt, det virkede for mig.
PT: Bil-løs...........har dog en gammel VW Golf GTI16V til rådighed
SLOW EYES WILL KILL YOU
SLOW EYES WILL KILL YOU
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
xxblade skrev:Kender godt dit problem, havde tidligere en Kadett C 2.0 med turbo og den kunne brænde pakninger i dynger.
Lavede en kopi i 3mm karroseri plade og smurte godt med udstødningspasta(husk at det overskydende pasta kan ende i din turbo) sørgede for at manifold og topstykke var plant og spændte efter da det hele var varmt, det virkede for mig.
Det var dæleme noget tykt karrosseriplade.....!
Og mig der synes at volvoen var lavet i noget kraftigt gods.....
-
Gæst
HenrikGM skrev:xxblade skrev:Kender godt dit problem, havde tidligere en Kadett C 2.0 med turbo og den kunne brænde pakninger i dynger.
Lavede en kopi i 3mm karroseri plade og smurte godt med udstødningspasta(husk at det overskydende pasta kan ende i din turbo) sørgede for at manifold og topstykke var plant og spændte efter da det hele var varmt, det virkede for mig.
Det var dæleme noget tykt karrosseriplade.....!
Og mig der synes at volvoen var lavet i noget kraftigt gods.....
Brugte 3mm til forstærkning af min folkeracer............den havde det med at revne de mærkeligste steder !!!!