Det hele startede også med at jeg "bare" skulle køre med 0,4-0,5 bars tryk med standart kompression, og det er grunden til at jeg valgte en SC12, da den jo er rigelig stor til det..... Men men men bilen kunne som sagt kun holde til 0,5 bar i ca. 2 uger, så jeg var nødt til at hæve toppen (sænke kompressionen) for at få det til at holde, og samtidig presse kompressoren til det yderste, for jeg tror simpelt hen ikke at jeg kan få plads til en større kompressor (og jeg gad heller ikke prøve på det tidspunkt), men i hvert fald besluttede jeg mig for at se hvad jeg kunne hive ud af SC12'eren.
Jeg har fået kørt den ind hos ScanTune og fik målt den til 184HK/238NM ladetryk 0,7-0,8 bar (så kan du tro det eller la' vær

)
Efter det har jeg monteret en skarpere knast, og efter det har jeg næsten taget et sekund af min 1/4 mile, så derfor tror og håber jeg på at den har omkring 200HK, men det er helt sikkert også max!!!
Men når jeg engang skal ha' mere ud af den, og det vil man vel altid, mere vil ha' mere, så skal jeg ha' en anden kompressor i, ingen tvivl om det....
Mvh
Lars Viggo