Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 17 maj 2025, 07:25

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 28 nov 2003, 17:38 
Er der nogen der kan fortælle mig max ladetryk på en passat 1.8 T fra 99. Har monteret en bokstun og ventil. Problemet er bare at dytten går på nødprogram og brokker sig over for højt ladetryk. Jeg kan ikke helt finde ud af, hvor højt trykket må blive inden den "slår fra". Så jeg har lidt svært ved at lave en optimering af tryk i forhold til tilførelse af brændstof.

Hvilken ventil er det I snakker om når I mener en bleed-ventil. Er det en der kan betjenes fra kabinen eller? Og hvor kan jeg købe sådan en og hvad er prisen?

En masse spørgsmål. Håber I kan hjælpe :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 29 nov 2003, 09:22 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 18 aug 2003, 08:05
Indlæg: 2515
Geografisk sted: Veksø Sjælland
ladetryksventilen kan købes her på powerpage og det virker fint, jeg har en... og det er rimelig billigt i forhold til det sjov der ligger i det...

_________________
Brap brap brap...
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 nov 2003, 17:43 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 948
Geografisk sted: Fyn
Du kommer nok ikke videre før du har monteret en Chip der tillader et højere ladetryk.
Dit ladetryk er elektronisk reguleret så derfor kan du ikke bare bruge såden en ventil eller hæve trykket på anden måde uden at den melder fejl.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 dec 2003, 12:27 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 18 aug 2003, 08:05
Indlæg: 2515
Geografisk sted: Veksø Sjælland
latterlig computer, det er da ikke en fejl... :lol: :lol:

_________________
Brap brap brap...
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 dec 2003, 22:56 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 09 jul 2003, 09:00
Indlæg: 2671
Nemlig... Boksen vil registrer et for højt tryk og prøve at regulerer den ned ved at stoppe impulserne til din elektroniske ladetryksstyring. Den vil her efter registrer at det ikke havde nogen eller nok effekt og vil tro at der ligge en fejl i systemet, hvilket der jo faktisk også gør når du punkterer en slange...

v/h christian

_________________
V/h Christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 dec 2003, 23:08 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
boksen er det den der styrrer CO2? troede ikke en GOLF som din måtte have mere end 108hk! hvad vil du gøre når du skal til syn????


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 06 dec 2003, 19:27 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 09 jul 2003, 09:00
Indlæg: 2671
Du tænker på CO søren... Ikke CO2. CO2 kan dårligt blive for høj. Du lærer det nok en dag min ven.

v/h christian

_________________
V/h Christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team