Skyline VS Supra
Redaktør: Moderatorer
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
-
Sierra_freak
- Junior Medlem
- Geografisk sted: Horsens
- Kontakt:
Hmm mener da der var en herinde på et tidspunkt som havde en skyline indregristreret her i dk, han reklamerede da også med at kunne få flere hjem til okay penge...men ved selvføldig ikke om det bare var en røver eller om der var hold i det han skrev
1 Ford Sierra Xr4i 2.8 83´
1 Ford Sierra Xr4i 2.8 85´
1 Ford Fiesta 1.0 Mk.1 81´
1 Bmw 518i E28 86´
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbr ... erID=32051
1 Ford Sierra Xr4i 2.8 85´
1 Ford Fiesta 1.0 Mk.1 81´
1 Bmw 518i E28 86´
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbr ... erID=32051
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
jeg kender nogen der har undersøgt sagen inden de ville købe en, men det er ikke muligt grundet forurening.
typisk dansk... lad os endelig ha kæmpe mange gamle biler der må forurene for 25 nye, men har man mesterslanten og vil købe en nyere vogn så må den ikke forurene det mindste... det sutter for vildt, mon nogensinde de politikkere tænker over at sikkerheden er en del højere i nye biler end i mange af de gamle vrag der findes i DK
Brap brap brap...

-
Jakob Hansen
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Kgs. Lyngby
- Kontakt:
-
Gæst
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
-
lqs
- Mester Medlem
-
Anders Nielsen
Heyson
Jeg tror det var i år at nan afholdte et stort japsertræf ude i tåstrup, og der holdte en hvid Skyline på danske prøveplader. Tror nok det var en Bilforhandler der havde købt den (Pug I køge) ik sikker, for at vise at det godt kunmne lade sig gøre at få den ind i landet. Ved så ikke hvad der videre er sket med den..
Jeg tror det var i år at nan afholdte et stort japsertræf ude i tåstrup, og der holdte en hvid Skyline på danske prøveplader. Tror nok det var en Bilforhandler der havde købt den (Pug I køge) ik sikker, for at vise at det godt kunmne lade sig gøre at få den ind i landet. Ved så ikke hvad der videre er sket med den..