Nyt Tuningsfirma

Genbrug af stumper

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
ProRace
Nyt Medlem
Geografisk sted: Næstved/DK
Kontakt:

Nyt Tuningsfirma

#1 Indlæg af ProRace »

slettet
Senest rettet af ProRace 14 dec 2003, 16:23, rettet i alt 1 gang.
Anders
Senior Medlem
Geografisk sted: Esbjerg

#2 Indlæg af Anders »

prøv og skriv hvad siden hedder så er der sikkert flere der vil besøge siden. :wink:
Jakob Hansen
Mester Medlem
Geografisk sted: Kgs. Lyngby
Kontakt:

#3 Indlæg af Jakob Hansen »

Take a WILD guess: http://www.prorace.dk
Yugo Turbo
Mester Medlem
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#4 Indlæg af Yugo Turbo »

det ku være interessant at se en luder kæmpe så meget for at stjæle kunder som i gør der pro-fuck off-race... reklamer hører til i avisen eller hos posten! tror i laver mere skade for jer selv end gavn her... dette forum er et hvor folk der har ERFARING med et firma anbefaler det til den der nu spørger efter det...der er nok nogen som fortæller om jer hvis i kan noget eller er billigere... ikke for at være grov men nu er det 4 post jeg læser hvor i bare reklamerer og det holder ikke. man stlæler ikke andre webbutikkers kunder sådan som i har gang i... så stik lige piben ind i tørvejr før der kommer storm :twisted: :twisted: :twisted:
Brap brap brap...
Billede
Gæst

#5 Indlæg af Gæst »

det ku være interessant at se en luder kæmpe så meget for at stjæle kunder som i gør der pro-fuck off-race... reklamer hører til i avisen eller hos posten! tror i laver mere skade for jer selv end gavn her... dette forum er et hvor folk der har ERFARING med et firma anbefaler det til den der nu spørger efter det...der er nok nogen som fortæller om jer hvis i kan noget eller er billigere... ikke for at være grov men nu er det 4 post jeg læser hvor i bare reklamerer og det holder ikke. man stlæler ikke andre webbutikkers kunder sådan som i har gang i... så stik lige piben ind i tørvejr før der kommer storm

klap lige hesten sure røv
Yugo Turbo
Mester Medlem

#6 Indlæg af Yugo Turbo »

mon det sku være vores spøgelses gæst rasmus der igen ikke har forstået pointen i situationen? ha ha...
Brap brap brap...
Billede
Brugeravatar
Transitfar
Mester Medlem
Geografisk sted: Horsens
Kontakt:

#7 Indlæg af Transitfar »

Ro på, Yogo. Den gode Rasmus smutter sikkert snart tilbage til Ingeniørens bildebatside, hvor han kommer fra....
Hænger din BOV, du virker til at have rigeligt med tryk på?????? :wink: .
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Yugo Turbo
Mester Medlem

#8 Indlæg af Yugo Turbo »

att transitfar... min bov er fin men studsen til den er for lille... ha ha ha. må sige at du kommer med nogle fede kommentarer til tider...
Brap brap brap...
Billede
Besvar