Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 17 maj 2025, 09:51

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 13 dec 2003, 13:38 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 13 dec 2003, 13:35
Indlæg: 17
Geografisk sted: Næstved/DK
slettet


Senest rettet af ProRace 14 dec 2003, 16:23, rettet i alt 1 gang.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 dec 2003, 03:18 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 18 aug 2003, 08:05
Indlæg: 2515
Geografisk sted: Veksø Sjælland
nu kan det godt være at det kun er mig, men reklamer er ikke lige mig og synes bare vi skal holde det ved det! hvis i er gode nok skal vi nok få at høre om jer, bare rolig...

_________________
Brap brap brap...
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 14 dec 2003, 12:34 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 09 jul 2003, 09:00
Indlæg: 2671
Er det ikke jer der tilbyder TUV godkendte kompressor og turbo kits inde på VAGCARS?

Har i læst min indlæg der inde? Kan man antage når i er et nyt firma at i intet erfaring har med synet at bilen efter en eventuelt montering?



FRA VAGCARS
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Oprindeligt skrevet af Prorace

Hejsa..
Rotrex kompressor kit er da en god løsning.
Bare husk, det er kun kittet til 1.6 der er TUV godkendt, hvis det er til en Polo 1.4 16v 100hk, kan den ikke synes med kittet, vi forhandler Rotrex og har kun Tuv på kittet til 1.6 6N
Turbo er derimod min "øjesten" det laver sku noget fra starten af, istedet for en kompressor, som først man først får fuld effekt ud af efterhånden som omdrejningerne stiger..
Vi laver også turbo kit til Poloer.. ligger på ca 23000,- inc moms og montering
Hvor Rotrex ligger på ca 35000,- Men smag og behag.

MVH ProRace

--------------------------------------------------------------------------------



Hejsa.

TUV godkenmdelse vil så altså sige at bilen kan synes med det? Omfatter TUV godkendelsen en emmisionstest til domumentation i synshallen?
Bilen vil maks kunne synes med 20% effektforøgelse før der stilles yderlige krav til bremser og hjul ophæng. 75hk*20%=90hk... Kittet gav 130hk. Hvordan vil i kunne synet dette? Hvis det kan dokumenteres at bilen svare til en kraftigere udgave med flere HK vil de syne det. Dvs. en polo med 108 hk eller over... Så fremt der skal skiftes bremser f.eks. vil dette jo have en afgiftsmæssig koncekvens!
Hvodan syner i sådan en bil i praksis?

v/h christian

_________________
V/h Christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team