FRA ANONYM
[quote="Anonymous"Bilen er syneset, har ingen problemer, og hvad i abdre så har ondt i røven over..ISÆR havneren, rager mig en skid.
Bilen køre uden problemer af nogen art, og det skal man være glad for.
Jeg Har topdk og er 26, og kan sku ikke se hvad det har med det at gøre.
Tuv viser at den ikke "sviner" mere end tilladt, og at de så har synet den to gange med kittet uden at brokke sig over HK, er ikke mit problem.
Synsmanden har sku kørt i bilen, og kan vel forhelvede mærke forskel på 75 og 132hk, eller har han det forkerte job.
Ja undskyld min sure opstød, men er sku så skide træt af folk, der kun kan svine andre til, nu så jeg der var nogen der var efter Prorace.
har kun enting at sige.. MISUNDELSE ER EN GRIM TIL

[/quote]
MIG
HAHAHAHAHA... Lad os lige tage det fra en ende af det her...
-Jeg har bestemt ikke ondt i røven... Det ville du vide hvis du læste nogle af indlægene her inde. Det må der imod være dit smålige ego der spiller dig et pus.
-Jeg er da sikker på at bilen kører godt og at du er gald for den, men det interesserer mig faktisk ikke!
-M.h.t. forsikringen var det interessant fordi forsikringsselskaberne har forskelig politik omkring dette. Min næste spørgsmål ville f.eks. have været om du gave mere i premie end hvis bilen havde været standart?
-En almindelig synsassisten kan hverken tage stilling til en skid eller ved i det hele taget en skid om reglerne omkrig tuning.
-Hvorvidt den sviner.... Ja. det er jo netop en af de afgørende spørgsmål m.h.t. syn af tunede biler. Måske pga. min manglende viden mener jeg ikke at der følger benzin tilskudssystemer med til turbo kits. En almindelig motorstyring ville aldrig kunne leverer benzin til så stor effektforøgelse. Så i givet fald vil der netop IKKE være dokumentation for emmisionskravet. Jeg tager muligvis fejl på dette område, men det er jo netop derfor jeg spurgte i tidligere indlæg!!!
Jeg tror ikke du selv har synet bilen første gang den var af sted med kompressor. Det er din viden ALT for mangelfuld til at overbevise mig om. Jeg tror måske endda at den slet ikke er synet korrekt med kompressor forstået på den måde at det er skrevet korreekt ind i reg. attesten og syningshallens computer. I givet fald kører du rundt i en ulovlig bil.
Men hensyn til Prorace og deres indlæg inde på VAGCARS. Så tvivler jeg MEGET på at de aner noget som helst om hvad de sælger og om hvad en TUV godkendelse egentligt indeholder. Jeg kan selvfølgelig sagtens tage fejl og jeg har jo netop spurgt til det for selv at blive klogere på området.
Jeg vil sige at du med 90% sikkerhed er manden bag Prorace eller er i tæt tilknytning med dette firma

. Det mener jeg bl.a. på baggrund af din holdning til min person, som du givet vis må have fordi du ikke kan svare på de spørgsmål jeg har stildt inde på VAGCARS og her på Powerpage.
Ind til modsatte er bevist er dette min holdning...
Jeg syntes i øvrigt at det er pinligt for en 26 årig at komme med så barnlig en kommentar som ""Bilen er syneset, har ingen problemer, og hvad i abdre så har ondt i røven over..ISÆR havneren, rager mig en skid.
". Men det var da meget god hummer
h christian