Golf 1,8
Redaktør: Moderatorer
- Transitfar
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Horsens
- Kontakt:
Ja, hvis bilen også ryster når han bremser.
Hvis bilen ryster ved acceleration, så plejer det at være kardanleddene, som er færdige. Jeg har dog enkelte gange oplevet, at fejlen lå i et eller begge fordæk, hvor karkassen var sprunget. (Det er ikke altid noget, som kan ses).
Hvis problemet ligger i kardanleddene kan man hurtigt mærke det, for det bliver meget værre, hvis man drejer samtidig med accelerationen, altså gir lidt gas rundt i et sving.
Hvis bilen ryster ved acceleration, så plejer det at være kardanleddene, som er færdige. Jeg har dog enkelte gange oplevet, at fejlen lå i et eller begge fordæk, hvor karkassen var sprunget. (Det er ikke altid noget, som kan ses).
Hvis problemet ligger i kardanleddene kan man hurtigt mærke det, for det bliver meget værre, hvis man drejer samtidig med accelerationen, altså gir lidt gas rundt i et sving.
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
-
Gæst
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
du skal ha tævet den lidt gevaldigt for at gøre en trækaksel skæv, og hvis det var den der var skæv så ville bilen ryste hele tiden mens du kører og ikke kun ved accelration... ved du hvordan dine styrekugler har det? bærekugler for den sags skyld... hvis disse er slidt vil de gi sig ved stigende belastning og derved ændre retning og det vil ryste rattet. det er lidt svært når man ikke lige selv har prøvet vognen, men se det lige efter. hvis det er det og du kører sådan for længe vil du opnå uens slid på dine dæk, så det er ikke det fedeste at køre med.
Brap brap brap...

-
Lars E30
- Nyt Medlem
- Kontakt:
-
Lars E30
- Nyt Medlem
- Kontakt:
-
Gæst