Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 19 maj 2025, 00:37

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
golf 3 sælges bilen er fra 94 og har læder og rs 4 skørtsæt vento front med sorte lygter 17 tommer alu og gevind undervogn og 33o mm bremser for.motoren er bygget op med h profils plejstænger og smedestempler og total renoveret med nye ventiler og lejer osv,der er lavet speicelt udstødningsmanifold på den hvor cyl 1og 4 køre sammen og 2og 3 fordi turboen er med 2 delt udsødninshus den er fra en mitsubshi evo 7 der er andet insugnigsmanifold på med en intercooler på 650mm gange 300mm og 70 mm tyk der er komplet 3 tommers udstøning på den den.motorstyringen er efi euro 1 med 500ml bosch dyser og be´nzinpumpe fra en bmw m5 der er vandindsprøjtning på også det giver 0,3 liter i minuttet på højt tryk.. bilen køre 1,6 bars tryk på højt og giver 400 hk og 550 nm.dyserene kan ikke levere til højre tryk for ellers ku den sagnes køre højre.der er montere en sacks motorsport kobling i den med sentermetal nav..bilens bedste tider i år på 402 meter en målt med en g tech måler 12,6 sek og 202 km/t på slicks men skriv for mer info

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Kunne være interessant evt med et par billeder af vilddyret, og selvfølgelig en startpris......

Titel:
Hejsa smid mig lige en mail med oplysninger om bilen + evt. billeder af bilen+ din mail adresse eller mobil nr. Kunne godt være interesseret

Kristian.kragerup@mail.dk

Titel:
hejsa.. kunne godt være meget interesseret i din bil.. send mig evt en mail med billeder og en pris.. og evt alle de facts du ved om bilen ?
og hvor i verden man kan se den ?

thereal_jno@hotmail.com

Medlem
Brugeravatar

Det er en af mine venner der har den til salg, men han kan i øjeblikket ikke komme på nettet, da hans comp. er kommet gået ned, har sagt til ham i har henvendt jer, og han vender tilbage hurtigst muligt....

Titel:
Kunne ogs være meget interresant at få af vide hvor langt den har kørt. Og hvor langt den har kørt med mølle på.
Samt et prisleje måske?

Titel:
Hej kunne også godt være interessert i din bil,men hva med pris hvor er vi henne af,men kunne man ikke få et tlf nr,ellers her er min emil joakim.moerch@pedersholm.dk

Titel:
hejsa der skal nok komme billeder af vogne her i løbet af ugen men min pcer er nede for tiden. og prisen er 200000 kr for den har været meget dyr og bygge og den har kørt 15000 km med mølle og der har ikke været andre problemer en at jeg har smadret 2 gearkasser og en trækaksel det kan ikke helt klare presset desvære ellers køre den rigtig fint.jeg har selv lavet det hele med hjælp fra en smed,jeg er uddannet mekkanikker

men skriv endlig hvis der er mere i vil vide hilsen jens

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
det lyder da til at være en billig golf 3 du har der hva? tror nu jeg ville satse på en VR6 med bi-mølle hvis det var de penge der var snak om.

Titel:
Mester Medlem

yugo turbo.Hvorfor køber du ikke bare den så og sparer os for ligegyldige kommentarer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time