Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 18 maj 2025, 17:32

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hej .. er ikke ude efter at købe!! Men det lyder som et vild dyr så vil gerne se et par billeder hvis det kan lade sig gøre..

J.lundsgaard@mail.dk

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
att finn t. p. hvis man sku holde sig til emnet er din kommentar mindst lige så ligegyldig som min, ik kluger otto... :wink:

Titel:

Til Yugo. Da det er dig som starter med at svine ejeren af den fine 3´er (har set/prøvet bilen) til, så er det jo dig der en NAR.

Titel:
kan godt være at den er dyr emn den er også bygget af meget fine og dyre stumper du kan da selv prøve og regne på hvad det vil koste og bygge en magen til.for der er ikke spare på noget jeg gider ikke ha noget der ikke kan tåle og blive brugt eller man skal skrue på konstant hvor mange turbo biler kan klare 15000 km uden der har været skruet på maskin/turbo osv det er sku kun gearboxen der ikke kan klare presset

Titel:
Yugo Turbo skrev:
det lyder da til at være en billig golf 3 du har der hva? tror nu jeg ville satse på en VR6 med bi-mølle hvis det var de penge der var snak om.

att ugo turbo det kan godt være den er dyr men jeg er helt sikker på at du ikke kan bygge en dere er billigere selv lyder ikke som du ved hvad de forskeligge stunper koster som der er i den.jeg har da kørt om kap med en 550 hk klemann mercer og den ku sku ikke køre fra så den går jævnt godt

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordvestjylland
Jeg har ikke ligefrem råd til sådan en dyr vogn, men er det muligt, at se nogle billeder af den?

Titel: golf 3 turbo
meget lækkert projekt du har lavet
uden at ødelægge din salgstråd vil jeg altså også mene at du ska skrue lidt ned for din pris. En golf 3 16V koster under 100K KR. Og man kan tune EN DEL for de sidste 100K. Og hellere selv tune end købe noget tunet.. For så ved man hvad der bliver lavet og det er ordentligt

siger det kun fordi du måske skal tænke over det hvis du vil sælge

har du puttet ny gearkasse i? og nye trækaksler? Standard?
billeder :o

Titel:
ja det kan godt være den er dyr men hvis ikke jeg får det for den så bliver den sku ikke solgt så køre jeg sku vidre i den og hvem ved måske mere effekt og hvad man nu ellrs kan finde på.og jeg tro ikke du kan bugge en motor med det sammme grej for 100kg hvad med bremser skørtsæt hjul undervogn osv og der sidder en 16 v gearbox på nu og den holder meget fint og den fik et nyt led da det gamle smadret men hvis ikke den bliver solgt så har jeg overvejet og få lavet nogne tandhjul til gearkassen der kan holde og nogne bedre led til trækakslerene og der skal nok komme billeder af vognen

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
nu var det jo egentlig ikke en sviner men en sarkastisk bemærkning... men ok kald det bare en sviner.
vil nu nok mene at jeg ved hva grejet koster og hvis jeg havde pengene vil jeg også godt påstå at jeg ku bygge den vogn med lige så fine stumper til max samme pris. kender lidt forskellige der ved mere end en del om emnet og de sku nok ku skaffe grejet. iøvrigt er jeg ikke imponeret af at du har kørt 15.000 km. med det setup
1. kender ikke din kørestil
2. ved ikke hvor meget du er om dig med vedligehold
3. ved ikke hvor meget du går op i at olien er varm før du gir den kniven
4. og så videre samt med mere.

har en kammerat der har kørt over 20.000 i en cossie med 500+ hk så med den rigtige opførsel bag rettet (i motorens øjemed) opmærksomhed med at få skiftet olie og filter tilpas tit og sidst men ikke mindst at der er brugt de rigtige stumper til at konstruere motoren. ordentligt stillet tænding... ja så holder det jo bare.

Titel:
Kender lidt til ejeren af omtalte køretøj, og vil sgu mene,at den har holdt til 15.000km med ham bag rattet, tjae det ville nok ku imponere selve MR.Vmax.. Der er nemlig nogen i omgangskredsen som kender V-manden himself!!! For J.EVo er sindssyg nok til og bruge grejet, SELVFØLGELIG får den lov at nå driftstemp. først.. Streetrespect til Tpvo, bare gi` ham Yogo Tyndskid tørt på.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time