Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 19 maj 2025, 00:48

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Kender lidt til ejeren af omtalte køretøj, og vil sgu mene,at den har holdt til 15.000km med ham bag rattet, tjae det ville nok ku imponere selve MR.Vmax.. Der er nemlig nogen i omgangskredsen som kender V-manden himself!!! For J.EVo er sindssyg nok til og bruge grejet, SELVFØLGELIG får den lov at nå driftstemp. først.. Streetrespect til Tpvo, bare gi` ham Yogo Tyndskid tørt på.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
hr farlig overarm... pointerede bare at der er mange parametre jeg ikke kender. hva er der nu galt i det? men ok det ville jo også være EKSTRA dyrt at bygge sådan en motor og så den knækker sig efter 10 k km.

Titel:
hejsa yugo turbo kan godt være at den ku bygges billigere men jeg har ikke ku finde stumperen billigere til at bygge den af og derfor er den nok kommet op i denne pris.og selvfølig får den lov at blive varm også også at stå og køle af når den er varm jeg passer sku da på grejet når det har været så dyrt og lave

Titel:
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
ja det gør jeg sku også men det er jo ikke alle... så sidste vinter en gå ud fra et diskotek (ikke stiv at se på) han gik over til parkeringspladsen og startede en RST og lavede hjulspind med bundgas inden de første hundrede meter... det svir jo i ens hjerte den slags...

Titel:
jeg må give jugo ret.prøv at gå ud til hvilken som helst forhandler og kik priser. hvis der er blevet pillet ved en bil af ikke kendte tunings firmaer.så er bilen ofte værdiløse.bare sådan noget som sænking store hjul,og et k&n filter får ofte forhandleren til at komme op på tærene og slå bremsen i.biler der er blevet perlegrus tunet/gejlet er værdi løse i deres øjne.også selv om det er nogle find og dyre dele du har puttet i. :cry: og hatten af for det, du har lavet .lyder sq som et spænende og lækkert projekt.men helt ærligt man kommer ikke langt med bemærkninger som jeg har kørt den hårdt og den har holdt til det.jeg tror næsten alle biler herinde får kniven fuldt ud 24-7 når bilen er varm. og holder til det :roll: men hvorfor sælge den,det lyder da som om det er en vinder bil......

Titel:
Nu er det ikke mig som sælger, men ville lige kommentere ang salg, selvom det er en "vinderbil", jamen man når jo som regel til et punkt hvor der bare skal forandring til. Vel lidt ligesom med kvinder ik, dem får man jo bare ik nået for når de blir udskiftet.

Titel:
jamen grunden til at jeg gerne vil sælge den er sku at jeg godt ville ha noget at bo i men tror sku jeg venter lidt og beholdere den lidt endnu medmindre der kommer et godt tilbud for den er fandme sjov må man sie.den kan da starte fra nul af i 3 gear på slicks også laver den da stadig hjulspin uden problemer.

Titel:
Anonymous skrev:
den kan da starte fra nul af i 3 gear på slicks også laver den da stadig hjulspin uden problemer.

Det siger måske også noget om at den ikke kan overføre kræfterne!! Det er det evige problem med forhjulstrækkere...
Så er der da SLET ikke grund til at hive flere kræfter ud af den!

Smid i stedet alle de penge/ hk i en 4WD så kommer du til at køre rigtigt stærkt!

Titel:
Anonymous skrev:
den kan da starte fra nul af i 3 gear på slicks også laver den da stadig hjulspin uden problemer.

Det siger måske også noget om at den ikke kan overføre kræfterne!! Det er det evige problem med forhjulstrækkere...
Så er der da SLET ikke grund til at hive flere kræfter ud af den!

Smid i stedet alle de penge/ hk i en 4WD så kommer du til at køre rigtigt stærkt!

Titel:
Mester Medlem

Hejsa... Gæst.

Det er desværre sådan at man nok YDERST sjældent kan få pengene hjem for sådan en tuning desværre... Folk vil gerne have bilen, men den gruppe mennesker den hendvender sig til er næppe købe modne til den pris. Ingen tvivl om at bilen er prisen værd i stumper osv. men det det bliver nok svært at få det for den :cry: ... Så jeg forstår da godt hvis du beholder den frem for at tabe penge på den!

Noget der har utrolig STOR betydning for prisen er om bilen er synet korrekt med turbo osv. på og med effektforøgelsen... Hvis den ikke er det vil du få mere ud af at sælge motoren for sig enten i stumper eller som et kit.

Hvordan ser det ud med synet? Er det godkendt og skrevet ind i bilens papirer?

v/h christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time