Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 18 maj 2025, 19:40

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Brønderslev, Nordjylland
Overarm skrev:
Kender lidt til ejeren af omtalte køretøj, og vil sgu mene,at den har holdt til 15.000km med ham bag rattet, tjae det ville nok ku imponere selve MR.Vmax.. Der er nemlig nogen i omgangskredsen som kender V-manden himself!!! For J.EVo er sindssyg nok til og bruge grejet, SELVFØLGELIG får den lov at nå driftstemp. først.. Streetrespect til Tpvo, bare gi` ham Yogo Tyndskid tørt på.

Hvad fanden har YUGO TURBO gjort han mener bare at han kan lave det billigere, og at det er bedre at købe en standart bil og så tune den for så ved man hvad man har. den kan jeg helt klart kun holde med ham i.

MVH Bruno

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Ja nu var det mig som skrev den besked du nævner i indlægget ovenvoer.. Syns tendensen i dette forum her går mere på og kommentere folks ting/ priser, (og sjældent på nogen seriøs måde), end det som dette indlæg lagde op til. NEMLIG at manden forsøger og sælge sit køretøj.... Hvorvidt det er dyrt/ for dyrt/ billigt, så skal folk komme med de mærkligeste kommentarer, i dette tilfælde både hvad angår bilens salgspris, og også hvorvidt det kan have kostet så meget og bygge bilen. Hvorfor er det lige det kniber sån med og holde sin K... lukket!!!????? Og hvis YOGO TYNDSKID mener det er billigere/ mere oplagt og satse på en VR6, jamen kan han dog så ikke bare købe sån en i stedet, eller i det mindste holde snitterne fra tastaturet. Men det er nok fordi det for nogen gør lidt ondt i håret at der er en ung mand som måske har valgt og købe alle de dyre stumper, og har satset på holdbarhed/ gennemprøvet grej, frem for og skulle stå foroverbøjet og skrue på bilen hele tiden, som det måske kunne ha været tilfældet med billigere stumper.( IKKe dermed sagt at billigt grej sucks hvergang). Nu vil jeg så lige tilføje, at jeg godt er klar over at dette indlæg har lige så lidt og gøre med det oprindelige indlæg som flere af de andre!! Mvh Bagmanden

Titel:
Mester Medlem

Er bilen synet og godkendt med ændringerne dvs. skrevet ind i bilens papirer?

v/h christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Moderator

Jeg havde egentligt vedtaget at jeg ikke ville kommentere denne tråd, men nu gør jeg det altså alligevel.

Hvis jeg selv sætter noget til salg, så er det vel fordi jeg har noget jeg vil sælge, og når jeg sætter prisen så er det fordi det er det jeg vil have for varen.

Så når en sætter en formentligt fin golf til salg for 200k, så kan man jo mene hvad man vil om mandens bil, hans evner osv. men det er rimeligt ufint :? at begynde at argumentere om bilen nu også er det værd, hvis manden har den til salg til den pris. Man kan enten købe den til prisen, diske op med det bud man vil give, eller holde sin kæft. Der er tale om en salgsannonce. Ikke en vurdering af om mandens bil kan eller ikke kan koste prisen.

Manden forhindrer jo ikke nogen i at købe en anden bil til 100k og tune den og ende med en billigere bil hvis nogen synes det ville være så fantastisk meget billigere.

Titel:
bilen er ikke synet og godkendt endnu men den skal synes ny her i løbet af vinteren for den var næsten nusynet da jeg begyndte og bygge den men håber da at få synet og godkendten den som den er måske met lidt lavere tryk..nu må folf da ikke komme op og slås over den er sat til salg,hvis der ikke er nogen der vil gi prisen for en fin og hutrig bil så må de da lade vær isteden for og svine den til når de ikke kender den for bilen er sku både fin og temlighurtig.hvormange herinde har en bil der nemt kan trække til begrændseren med en diesel gearkasse på for det kan dennne og på 900m og med en tophatighed på 281km/t,,hilsen ejeren af bilen

Titel:
det lyder som en mega hurtig fin vogn du har dig der! er det noget du muligvis har et pår fotos af eventuelt en beskrivelse af hvlke stumper der er brugt og hvem der har lavet denne find vogn. kender måske et par stykker der måske kunne være interesert. det er dog en skam med de mange ødlagte gearkaser men man lære af sine fejl :wink:

MVH JYDEN

Titel:
Mester Medlem

Du vil med stor sansynlighed opdage at det med synet bliver noget mere problematisk... Men alt held og lykke her fra.

Du kan til den tid måske få gavn af nogle af trådene her inde om emnet.

v/h christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Junior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: fredericia
Vi vil se et billede!!!!

Titel:
Nyt Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland, Vordingborg
Hvis det er den golf 3, jeg tror det er. Så er den mega flot og gennemført! Hvis jeg ikke husker helt forkert, stammer turboen fra en Evo 5 eller 6! Men det ved ejeren nok bedst. :)

Titel:
hvis bilen skal sælges og den i øvrigt er flot så få dog smidt nogle billeder af sted

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 43 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time