Ladetryk på punto

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
duckstar
Mester Medlem
Indlæg: 784
Tilmeldt: 27 nov 2003, 21:55
Geografisk sted: Brønshøj/Husum

#21 Indlæg af duckstar »

Transitfar skrev:Så vidt jeg har forstået må det nødvendigvis være EFTER gasspjældet, da der heller ikke opstår det vacuum, der plejer at være.


Aah det overså jeg lige, fokuserede på tryktabet. Kan det ikke være en død stempelring, eller en død ventil?
Vh. Anders
lqs
Mester Medlem
Indlæg: 4407
Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46

#22 Indlæg af lqs »

prøv nu lige at se rigtig godt på den slange der går til manumetret! MVH. søren
Brugeravatar
duckstar
Mester Medlem
Indlæg: 784
Tilmeldt: 27 nov 2003, 21:55
Geografisk sted: Brønshøj/Husum

#23 Indlæg af duckstar »

lqs skrev:prøv nu lige at se rigtig godt på den slange der går til manumetret! MVH. søren


Ville jeg også lige til at nævne, hvis de to de har sat på sidder på samme slange fra tændingsboksen i motorrummet, ja så kan det jo være lige fedt, hvis slangen er flækket FØR de to manometre. Jeg ville nok sætte et helt uafhængigt manometer på på et T stykke og f.eks. sætte det ind på benzintryks regulatoren i venstre side på toppen..
Vh. Anders
Anders
Senior Medlem
Indlæg: 343
Tilmeldt: 12 sep 2003, 17:12
Geografisk sted: Esbjerg

#24 Indlæg af Anders »

God ide duckstardeluxe det vil vi lige prøve.
Tak for alle svarne. Men jeg skriver lige når vi har prøvet det.
Men er der flere der har ideer så bare kom med dem :wink:

mvh Anders
Besvar