Svejser hvilken?
Redaktør: Moderatorer
-
corrado vr6
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Midtjylland mellem Viborg og Silkeborg
- Kontakt:
Jeg kiggede lige i kateloget igen... der der Rally er kun 230 volt.. og det bedste er altså 380v/kraft..
Så det bedste ville nok være at købe en brugt, eller købe den til 6495 i hn..
Så det bedste ville nok være at købe en brugt, eller købe den til 6495 i hn..
Mvh Jesper
Jb coolers
Tlf: 60743564
!!! Ny Msn adresse!!!
Jeg kan lave alt i rustfri og aluminium til fornuftige priser.. bla. intercoolere i næsten alle størrelser
Jb coolers
!!! Ny Msn adresse!!!
Jeg kan lave alt i rustfri og aluminium til fornuftige priser.. bla. intercoolere i næsten alle størrelser
-
Kristian T
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Vejle
-
Gæst
-
corrado vr6
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Midtjylland mellem Viborg og Silkeborg
- Kontakt:
Jeg ved ikke om der er manometer og tråd med... men du skal have en flaske co2 eller noget blandgas..
Det med der skal en elektriker til at sætte den til... det er nok bare til at montere kraftstikket, ellers kan det da blive lidt halvt dyrt, hvis man ska have en elektriker på besøg, hver gang stikket ska i vægen
Det med der skal en elektriker til at sætte den til... det er nok bare til at montere kraftstikket, ellers kan det da blive lidt halvt dyrt, hvis man ska have en elektriker på besøg, hver gang stikket ska i vægen
Mvh Jesper
Jb coolers
!!! Ny Msn adresse!!!
Jb coolers
!!! Ny Msn adresse!!!