@lqs: Næh, vi må jo heller ikke gå hen og blive naive, det har du ret i.
Den der Focus kan nok sammenlignes med de luftballoner, vore højtelskede politikere opsender hver sommer, når der er valg i sigte inden for 5 år....
Men jeg ville nu gerne køre børnene i skole i den bil, stiv (bagaksel) eller ej....
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Så lykkedes det endelig at finde et link til det zetec tunerfirma de har mange dejlige ting til montering af zetec i rwd biler! www.dunnell.co.uk/ Ang.Duratec 3.0 v6 så er den også monteret i cougar. Med hensyn til den focus med baghjulstræk, tror jeg ikke det ville være umuligt at tage baghjulsophæng fra en wrc focus og med hensyn til gearkasse køre der mustang modeller med samme gearkasse som 2og4 hjulstrukkent cosworth.
hilsen classicford
"Its not how fast you can drive, its how you drive fast!"
MT75 gearkassen fra DOHC passer ikke på OHC motoren, MT75 kassen fra cosworth er en speciel kasse, hvor koblingshuset er til at skrue af. Det er det ikke på DOHC kasse
Gearkassen fra en doch har koblingshuset støbt sammen med gearkassen og bolt huller er slet ikke de samme som OHC, jeg har prøvet der er ingen chance for at få de to sammen. MT75 er dog heller ikke bare den samme kasse, den fås også som MTX75 til forhjulstræk og sad også på cosworth 2wd
mvh Lasse
BMW E36 + Toyota Supra MKIII + Toyota Sportsvan med stort S hvis I forstår sådan en lille en
Der blev lavet en Sierra RS 500 Cosworth. Det var en 3dørs model med stor hækvinge DOHC 16V og turbo RWD. 4 dørs er lavet som en Cosworth både RWD og 4WD.