Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 19 maj 2025, 20:45

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Om det er en ekstra dyse er jeg ikke vidende om men det virker i hvertfald logisk nok.
Undersøgte prisen hos Fiat og desværre koster den ikke 200,- hos Fiat men 805,- + moms !!
Så hvis vedkommende der skrev i med prisen på 200,- kan skaffe den til den pris eller kan henvise hvor den evt. er købt må vedkommende gerne lige smide et par linier herinde.
//LL

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Brønshøj/Husum
Jeg har købt min hos Fiat i Valby - mener den kostede 200-250 plus moms. Hvis det ER den jeg viser dig koster den ihvertfald IKKE 800 kr!

Titel:
Jeg kontaktede Fiat i Glostrup og han var heller ikke sikker på om det var den rigtige - jeg vælger at tro at det er den forkerte han er fundet frem til. Har du evt. et reservedelsnummer ? ellers prøver jeg at kontakte Fiat i Valby. Den som du har vist er da ikke en ekstra dyse eller ...?

//LL

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Nej nej, det er ikke en "koldstartsventil" for det er der ikke nogen af på min.. men de fleste ældre Fiat motorstyringer har slet ikke en ekstra indsprøjtningsventil, men er styret af tilskudsluft bagom gasspjældet, hvorefter motorstyringen med de alm. dyser giver mere benzin.

Titel:
Jeg prøver at give ham den forklaring som du skriver og ser hvor det bære hen.... Er det lang tid siden at du har købt delen ? måske du havde en kvitt. med et reservedelsnr.

//LL

Titel:
Jeg prøver at give ham den forklaring som du skriver og ser hvor det bære hen.... Er det lang tid siden at du har købt delen ? måske du havde en kvitt. med et reservedelsnr.

//LL

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Kvittering har jeg ikke - men ved den kaldes en bi-metal ventil..

Titel:
Har nu undersøgt ved flere Fiat forhandlere og de siger alle samme pris på 800,- og desværre ikke kun 200,-
Hvad med ham Michael J som skrev han havde en til salg - har du stadig det og hvad sælger du en for ?

//LL

Titel:
Til duckstardeluxe,

Står der evt. et reservedelsnummer eller andet på delen som sidder på din bil - jeg er ikke sikker på at det Fiat har fundet er korrekt med mindre der er sket en kraftig prisstigning siden du har købt.

//LL

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time