Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 19 maj 2025, 12:22

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Mester Medlem

Geografisk sted: Veksø Sjælland
Købes Fiat uno turbo 1,4 fra 90 og frem... ja nu skal jeg sku ha en vogn der ser lidt mere lovlig ud... ha ha

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lolland, Danmarks "Californien"
Faldt over denne...

http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp?RubrikId=453&Fritekst=uno+turbo&Medbillede=0&AntalDage=0&Querytype=0&KortSogRad=0&KortSogY=0&KortSogX=0&kortsogNavn=0&radX=0&radY=0&RegionId=0&Forhandler=0&FavoritNavn=&SoegningId=0&SektionId=0&PrisTil=9999999&PrisFra=0

Alt ka lade sig gør, det "umulige" tager bare lidt længer tid...

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland
bare lidt skummelt den er så billig!! men billig nok hvis man kan lave alt selv.

Titel:
Mester Medlem

har to motorer til sådan en, så er ligeglad rent mekanisk, har fri adgang til værksted og har et RET fornuftigt kendskab til bilen, så den skal nok komme ud at køre... ringer på den lige nu faktisk, så den fakstisk selv efter jeg havde skrevet her igår nat... hvis den er uden afgift er det også en ok pris, den billigste jeg har set på mobile.de er til, 950 euro og det er med knaldet toppakning og 880 km fra københavn, så den blir rimelig dyr at hente på autotrailer.
ellers mange tak for linket...
og hører stadig gerne hvis der er andre der kender nogen med sådan en til salg...
har set de to på bilbasen, den ene vil ikke svare sin telefon efter jeg sagde jeg lige ville ha den på en lift inden han fik de 39.500 han ville ha og den anden vil ha 36.500 for sin, men han kan ikke finde synsrapporten og på bilsyn.dk har de ikke noget syn registreret på den nummerplade... så selvom de to er ret flotte (på billederne i alt fald) er de ikke rigtig i min smag, tingene skal sku være i orden til den pris!

Titel:
Admin
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Borup
Hvad med denne her til 990€, fra 06/1991, dog kun en 1.3'er :

http://www.autoscout24.de/home/index/de ... 3a1tzdqqsq

Eller denne her til 1650€ som jeg tror er et ret godt køb, det er en af de sidste indregistreret i 06/1993 og den har ABS:

http://www.autoscout24.de/home/index/de ... hsqekxwsq2

Titel:
Mester Medlem

tag og find en fra 90, så er det både 1,4 og uden kat. nå det ved du vel? MVH. søren

Titel:
Admin
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Borup
lqs skrev:
tag og find en fra 90, så er det både 1,4 og uden kat. nå det ved du vel?

Ja, jeg ved dog også at man kan finde 1.3'ere helt frem til mindst 91, så man skal være vågen hvis man gerne vil have en 1.4'er..

Den jeg har på vej hjem til mig selv lige nu er en 1.4'er 10/90'er

Titel:
Mester Medlem

ja det med ingen kat ville sku være rart... er nu ligeglad hvilken motor der er i, da jeg allerede har en 1,4T i yugoen og den kører nu ganske fint... det er mere at det er den nye model jeg gerne vil ha, synes indretningen i den gamle model er lige gammeldaws nok til mig :wink:

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Brønshøj/Husum
Hey Yugo-mester, hvad vil du give for sådan en svend. Min er til salg for den rigtige pris, men den rigtige er nok helt forkert for dig. Min er en 4/93'er 1,4 racing, dog med kat, læderforstole fra Fiat Coupé, MegaSquirt sprøjt, som du dog med Omex ikke skal bruge til noget.. Endvidere evt. Koni hårdhedsjusterbare dæmpere og sådan lidt guf.

Et bud?

Titel:
det skulle vel aldrig være dig der er anders fra fiat forum? synes at ku huske dig men du har skiftet navn herinde fornylig... ved ikke hva pris der er rimelig, så to på bilbasen, den ene til 39.500 men han ville lige pludselig ikke svare sin telefon eller de beskeder jeg sendte ham da han fandt ud af at jeg ville ha bilen på lift inden jeg ville købe den. den anden står 36.500 og hans nummerplade slog jeg op på www.bilsyn.dk for at finde sidste syn, men de havde ikke noget på bilen og han selv havde sjovt nok ikke nogen synsattest... begge biler var malet inden for de sidste par år og egentlig rigtig pæne billeder på begge biler...
de billeder der er af din vogn er også rigtig fine, hvis det altså er dig jeg tænker på. hvad har du i tankerne af pris? venlig hilsen lasse

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time