sidespejle, hvor finder man dem?
Redaktør: Moderatorer
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
sidespejle, hvor finder man dem?
jeg er ved at lave min uno turbo fin og er blevet enig med mig selv om at et par nye spejle ville være et hit... tror ikke det skal være m3 spejle, men er åben for links og ideen... venlig hilsen lasse
Brap brap brap...

- JBO
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Lolland, Danmarks "Californien"
- Kontakt:
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- John Sahl
- Admin

- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
- JBO
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Lolland, Danmarks "Californien"
- Kontakt:
Firmaet sender også til danmark, har haft købt ting der før, så ingen problemer der, der går en 2-3 uger så er det i danmark, de har flere forskellige ting til uno, http://www.fiat-uno.de og under tuning-katalog.
Jonas Olsen
Alt ka lade sig gør, det "umulige" tager bare lidt længer tid...
Alt ka lade sig gør, det "umulige" tager bare lidt længer tid...
-
thorbjørn
MiTU kan sikkert skaffe dem til dig ligesom alle andre danske udstyrs forretninger. Det kan fint betale sig at købe i Tyskland, porto udgiften og overførrelses gebyret udjævner jeg gerne ved at købe mere end jeg har brug for og så forsøger at sælge det.
Dette firma der er linket til er alt for dyrt., når det er manuelle spejle. Disse cup spejle plejer jeg at sælge til ca.600 når jeg har nogen
Dette firma der er linket til er alt for dyrt., når det er manuelle spejle. Disse cup spejle plejer jeg at sælge til ca.600 når jeg har nogen
-
thorbjørn
MiTU og alle andre butikker kan fint skaffe dem hjem, ellers kan de ikke skaffe noget:-)
Det kan fint betale sig at købe i tyskland. portoen og penge overførrelses gebyret fordeler jeg gerne ved at købe mere end jeg har brug for.
Det firma der er linket til er for dyrt. Når jeg har manuelle cup spejle plejer jeg at sælge dem for omkring 600 her i DK
Det kan fint betale sig at købe i tyskland. portoen og penge overførrelses gebyret fordeler jeg gerne ved at købe mere end jeg har brug for.
Det firma der er linket til er for dyrt. Når jeg har manuelle cup spejle plejer jeg at sælge dem for omkring 600 her i DK
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- John Sahl
- Admin

- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
Yugo Turbo skrev:det firma kaldet MiTU har de en web adresse?
http://www.mitucarstyling.dk/index1.html husk der er rabat til medlemmer af Fiat Klub Danmark
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem