bo skrev:et ? til alle jer der er vilde med at montere turbo på jeres biler, piller i den af hver gang den skal synes??
Ikke mig... Men 98% gør nok!
Her skal så nok lige indskydes, at Havneren var så "heldig" at finde en original turbobil, som synsassistenten var TVUNGET til at godkende.
Noget med en knallertmotor, som en eller anden tysker var blevet træt af.. .
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
bo skrev:et ? til alle jer der er vilde med at montere turbo på jeres biler, piller i den af hver gang den skal synes??
Ikke mig... Men 98% gør nok!
Her skal så nok lige indskydes, at Havneren var så "heldig" at finde en original turbobil, som synsassistenten var TVUNGET til at godkende. Noget med en knallertmotor, som en eller anden tysker var blevet træt af.. .
En original turbobil??? Der tager du gruligt fejl transit far... Der er ebsolut INTET originalt eller originalt turbo over min bil.
Vil det sige, at det kun er EJEREN, som er original??? Jeg havde ellers forstået, at "knallerten" var FØDT med turbo.
Kan du så ikke komme med et link til den undtagelsesparagraf, du måtte oplyse synsassistenten om???
Transitfar skrev:Vil det sige, at det kun er EJEREN, som er original??? Jeg havde ellers forstået, at "knallerten" var FØDT med turbo. Kan du så ikke komme med et link til den undtagelsesparagraf, du måtte oplyse synsassistenten om???
Det er ikke ulovligt at tune eller eftermonterer turbo... Der er INGEN undtagleses paragraf. Man skal jo bare dokumenterer froskellige ting...
Havneren skrev:Fordi bilerne ikke er synede med turbo...
Forsikringer ved nok ingen ting...
v/h christian
I går så jeg en ude på motorvejen som kørte min. 140 Km/h.
Og i sidste uge hørte jeg om een, som hældte fyringsolie i hans dieselbil.
Hvad skal det dog ende med, ungdommen er godtnok ikke, hvad den har været. Heldigvis.