Har du hørt hvad et nyt modul koster hos Renault?
En phase 1 har oliekølet turbo, riller i det bagerste skørt, "indsugning" i det bagerste skørt, forkofanger uden det ekstra hak på, listerne på kofangerne er smalle, og så'en lidt småting
en Phase 2 har vandkølet turbo, rillerne i bagerste skørter samt "indsugning" er fjernet, for kofangeren har et ekstra hak for neden, listerne på kofanger er brede og lidt andet.
Renault 5 GT Turbo - småproblemer
Redaktør: Moderatorer
-
C Frimodt
-
Thomas GT Turbo
- Kontakt:
-
C Frimodt
-
Gæst
-
Gæst
Hvis du ikke kender firmaet så gå ind på www.rtoc.org derefter ind på contacts. Så finder du enten k-tec eller BB performance tuning.. Der er massevis af firmaer der kun laver dele til R5 turbo. Og det til en meget lav pris. Kan du ikke lige sende et billed af din bil til mig. Mail: peterespersen18@hotmail.com på forhånd tak.. 
-
Frimodt
- Junior Medlem
- Geografisk sted: Søborg (kbh)
Hej Gæst og Gæst og tak for tipsne, men desværre er det ikke tændspolen den er gal med (hvis det er den der hele tiden bliver refereret til som "et coil"), men derimod selve modulet den sidder i, og modulet har de desværre ikke hos hverken k-tec eller BB, men ellers fair priser de har, så tak for linkene da 
Baghjulstræk styrer...
forhjulstræk kører bare ligeud.
forhjulstræk kører bare ligeud.
-
Gæst
Att "peterspersen" jeg prøvede at sende dig en mail med 3 billeder af kalorius, men jeg fik mailen tilbage med en besked om at mailen ikke kunnne afleveres, så enten er din mailadresse forkert, eller måske er din indbakke mæt... Men hvis du vil kan du se et billede af den i dba.dk under biler 20.000 til 30.000 (den sorte 85er...)
Mvh Casper
Mvh Casper