Konklusionen er logisk. Kvinder får naturligvis mere ud af sex på bagsædet i en Transit end på bagsædet i en Porsche....
Sex og biler.
Redaktør: Moderatorer
- Transitfar
- Mester Medlem
- Indlæg: 1901
- Tilmeldt: 06 okt 2003, 22:06
- Geografisk sted: Horsens
- Kontakt:
Sex og biler.
Så lige denne her: http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=247502
Konklusionen er logisk. Kvinder får naturligvis mere ud af sex på bagsædet i en Transit end på bagsædet i en Porsche....
Konklusionen er logisk. Kvinder får naturligvis mere ud af sex på bagsædet i en Transit end på bagsædet i en Porsche....
Senest rettet af Transitfar 02 maj 2004, 09:26, rettet i alt 1 gang.
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
-
Bror Fusk
- Medlem
- Indlæg: 211
- Tilmeldt: 11 jan 2004, 18:21
- Geografisk sted: Nordjylland
så det er jo det jeg altid har sagt.... BMW selvom det er en diesel
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=246907

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=246907
Der er intet der ikke kan klares med et stykke ståltråd!!!
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9850
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9850
- Transitfar
- Mester Medlem
- Indlæg: 1901
- Tilmeldt: 06 okt 2003, 22:06
- Geografisk sted: Horsens
- Kontakt:
Ja, de der benzinstinkere, hvor man ikke kan høre antydningen af kompression, de kan godt gå hjem og lægge sig.
Tændingsproblemer, squish-diskussioner, dobbelte toppakninger, tsk- tsk-tsk....
.
Tændingsproblemer, squish-diskussioner, dobbelte toppakninger, tsk- tsk-tsk....
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Transitfar skrev:Ja, de der benzinstinkere, hvor man ikke kan høre antydningen af kompression, de kan godt gå hjem og lægge sig.
Tændingsproblemer, squish-diskussioner, dobbelte toppakninger, tsk- tsk-tsk....![]()
.
Yep, det er meget meget mere enkelt at få 560Nm ud af en lille dieselmotor.
Ingen teknik i det, vel?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
- Transitfar
- Mester Medlem
- Indlæg: 1901
- Tilmeldt: 06 okt 2003, 22:06
- Geografisk sted: Horsens
- Kontakt:
Tja, to turboer i serie, det er naturligvis ikke helt enkelt at få til at spille korrekt.
Men husk på, at der er tale om en STANDARD vogn, som selv en fokeskolelærer ville kunne køre i til daglig.
Nah-ja, måske ikke lige en lærer, men så hans nabo..
Nu står der ikke noget om forureningen, men bilen skal jo overholde euro3/4/5 eller hvor langt vi efterhånden er kommet.
Det er HELT sikkert DEN side af sagen, som har krævet størst indsats.
Men husk på, at der er tale om en STANDARD vogn, som selv en fokeskolelærer ville kunne køre i til daglig.
Nah-ja, måske ikke lige en lærer, men så hans nabo..
Nu står der ikke noget om forureningen, men bilen skal jo overholde euro3/4/5 eller hvor langt vi efterhånden er kommet.
Det er HELT sikkert DEN side af sagen, som har krævet størst indsats.
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Transitfar skrev:Tja, to turboer i serie, det er naturligvis ikke helt enkelt at få til at spille korrekt.
Men husk på, at der er tale om en STANDARD vogn, som selv en fokeskolelærer ville kunne køre i til daglig.
Nah-ja, måske ikke lige en lærer, men så hans nabo..![]()
Nu står der ikke noget om forureningen, men bilen skal jo overholde euro3/4/5 eller hvor langt vi efterhånden er kommet.
Det er HELT sikkert DEN side af sagen, som har krævet størst indsats.
Set i sammenligningens lys(squish,adskillige toppakninger osv) så har man jo nu nok fundet en lidt teknisk bedre løsning end file 2mm af stemplerne,, bruge en gammel turbo fra en saab99 og stable 4 toppakninger oven på hinanden....
Tag feks skibsmotorer i dag: For blot 15år siden skulle det bare være så simpelt som muligt; idag har de nyeste ingen knastaksel, og brændstofpumperne er styret rent elektronisk. Så man varierer både på knastakselprofilen,løftehøjden og timingen. Man varierer på brændstofindsprøjtningstidspunktet, mængden, og forløbet(!)
Der er vist hellerikke nogen tvivl om at en bensinmotor idag ikke har 2mm luft mellem stempel i TDC og topstykket. Tag feks store gasmotorer til varmeværker; her går man så vist som at hæve stempelringene så meget som det nu lader sig gi sig, for at få mindsket det "døde"rum mest muligt, både til gavn for effekten(mindre bankevilligt) og til gavn for ydelsen.
Så udviklingen har taget højde om mange af disse ting, og det der virker på en fiat127 virker ikke helt på samme måde på en S80T6. Nye motorer i dag har meget af det grej der hørte racing til for år tilbage, og det samme er jo gældende på diesel.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!