160Hk til 900 Kg, det ma da klart rykke!!
Så jeg kan da godt forstå, at du også er misundelig
Redaktør: Moderatorer
Yugo Turbo skrev:hmm, mener nu iike at ha været på tv, det må ha været en anden. men gid det var min
Minilars skrev:ved at det har været bragt på banen før, men se tyskerne.. deres motorveje er dårligere end vores, de kører stærkere end os og alligevelle sker der færere uheld på deres veje...
s@g skrev:Minilars skrev:ved at det har været bragt på banen før, men se tyskerne.. deres motorveje er dårligere end vores, de kører stærkere end os og alligevelle sker der færere uheld på deres veje...
Men tyskerne er osse bedre til at køre bil, får større bøder og har i det hele taget en helt anden mentalitet når de sidder bag et rat. De har moral i trafikken og viser hensyn. Det er ikk noe vi kan prale af i lille Danmark!!! Jeg har set en med børn i bilen der begyndte at jagte mig efter en sammenfletning i byen. Han troede han havde forkørselsret(påkørselsret) fordi han kørte i yderbanen, men ved en sammenfletning er det nu engang den der er forrest der har forkørselsret!! Også selvom den forreste kun er foran med en kølerhjelmslængde.
fraguzz skrev:Er det bare mig.. eller kører C5 modelerne generalt hurtigere end alle andre!![]()
?som om der er ild i bilen eller noget
Transitfar skrev:fraguzz skrev:Er det bare mig.. eller kører C5 modelerne generalt hurtigere end alle andre!![]()
?som om der er ild i bilen eller noget
Hvis du tænker efter, så er der altid en populær,nyere model rejsebil, gerne billig, som generelt kører alt for hurtigt.....
Dengang Vectra var ny, så var det denne bil, som måtte stå for skud.
Prøv at lægge mærke til chaufføren- nåh nej, ratholderens - påklædning, samt hvad der ellers er i bilen.
Så ved du, at der her er tale om en ganske bestemt del at det danske erhvervliv.