nu har jeg fået ms til at virke, altså gå i tomgang.
og nu kan jeg fandme ikke få den til at virke, alle forbindelser er tjekket, brændstofpumpen virker, der er gnist!!!! hvad kan jeg have glemt????
jeg får både rpm, canttemp, lufttemp, hvad mangler? hvorfor vil den ikke virke.......
den lugter af benzin når man "tænder den" men der sker bare ikke noget.........altså så må injecterne jo virke!!!
forslag!!!!
mvh
problemer med ms
Redaktør: Moderatorer
- BlueminD
- Medlem
- Indlæg: 109
- Tilmeldt: 26 okt 2003, 19:23
- Geografisk sted: lyngby
- Kontakt:
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
Den er vel druknet!
Udmed tændrørende tør dem
Drej motoren med starter, uden benzinpumpen indkoblet.
vent 1/2 time monter rørende, og start motoren, lad den blive driftsvarm map motor ind uden belastning til ca 4000 omdrejninger.
sæt lambda korriktionen til 100% og kør en tur.
efter endt tur smid loggen i MST og få de første brugbare ve værdier.
Såddan fik jeg det til at køre på standart opsætninge, med ændrede rec fuel til min dysestørrelse/opsætning.
MVH
Morten
Udmed tændrørende tør dem
Drej motoren med starter, uden benzinpumpen indkoblet.
vent 1/2 time monter rørende, og start motoren, lad den blive driftsvarm map motor ind uden belastning til ca 4000 omdrejninger.
sæt lambda korriktionen til 100% og kør en tur.
efter endt tur smid loggen i MST og få de første brugbare ve værdier.
Såddan fik jeg det til at køre på standart opsætninge, med ændrede rec fuel til min dysestørrelse/opsætning.
MVH
Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
-
Gæst
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
ved fuldgas går ms i "flood clear" altså, den slukker dyserne fuldstændigt hvis du jokker sømmet i bund, og kører på starteren. Så har du fået den druknet kan du "ventilere" den uden at skulle skille en masse.
Klikker dyserne når ms får spænding på(når du sætter tænding på)
Hvis ja så virker priming pulse.
Den lugter af bensin....holder den bensintrykket konstant med tænding på(med pumpen stoppet)?
Klikker dyserne når ms får spænding på(når du sætter tænding på)
Hvis ja så virker priming pulse.
Den lugter af bensin....holder den bensintrykket konstant med tænding på(med pumpen stoppet)?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
- BlueminD
- Medlem
- Indlæg: 109
- Tilmeldt: 26 okt 2003, 19:23
- Geografisk sted: lyngby
- Kontakt: