Officiel KLAGE over DHB´s ledelse!! Katastrofal udelukkelse!

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
lqs
Mester Medlem

#41 Indlæg af lqs »

lige for at sige/skrive HAVNEREN imod...... tror egentlig nok at færdselloven mm. gælder på VANDEL flyve plads! i hvert fald i pitten og på retur banen! at det så aldrig vil blive håndhævet er noget helt andet.....!!! MVH. søren HAVNERENs kammerat
Yugo Turbo
Mester Medlem
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#42 Indlæg af Yugo Turbo »

du sku bare lige være på tværs hva? ha ha, men ok det ville heller ikke ligne dig at give ham ret... venlig hilsen lasse
Brap brap brap...
Billede
Havneren
Mester Medlem

#43 Indlæg af Havneren »

Hehehe... Den dag Søren giver mig ret bliver jeg meget bekymret for ham! Hvor skulle det dog ende!!! :lol:

Sådan som det siges, så gælder færdslesreglerne jo alle steder hvor postbudet kommer, så spøgsmålet er vel om de har en postkasse på Vandel??? 8) Det med pladerne på bilerne... Der har Henrik nemlig helt ret med at det er TogS der er farlige. På selve banen gælder færdselsreglerne selvfølgelig ikke, og i pitten TROR jeg heller ikke de gælder. Jeg kan ikke se hvad forskellen er på pitten oppe i vandel og på andre raserbaner??? Og generalt så er sådan et baneanlæg vel uden for færdselsregler bortset fra en evt offentlig p-plads osv. Måske tager jeg fejl...

v/h christian
lqs
Mester Medlem

#44 Indlæg af lqs »

der er flere private huse med tilhørende postkasser på området ved VANDEL gamle militær flyveplads......det er en KÆMPE parkeringsplads du kører igennem på returen ved DHB......du færdes blandt civile tilskuere i pitten.....så joh.
mener at færdselsloven gælder så snart de 402 meter er kørt.....HÅBER ALDRIG DETTE BLIVER SAT PÅ SPIDSEN I FORBINDELSE MED EN EVT ULYKKE! MVH. søren PS. i ENGLAND står der på din billet (til et motorsport løb) hvordan du er dækket mht. en evt ulykke!
nikki

#45 Indlæg af nikki »

Hm - ærgeligt at 4x4 corolla ikke kunne være med i det rigtige race - mon ikke der skulle være en extreme klasse istedet!! - folk snakker om lovligt eller ej - fuck det, det overstået....ville hellere se folk arbejde sammen om en ny klasse for de biler der måske ikke holder reglerne, men er fede at se for os, ....:-)
Brugeravatar
nmb1022
Mester Medlem
Geografisk sted: Jyllinge

#46 Indlæg af nmb1022 »

Den Corolla synes jeg heller ikke skulle ligge i 4*4 klassen den den trods alt kører med 2 motorer og 8 propper. Burde den så ikke være i amerikaner/special bils klassen?? Eller hvad er kriterierne i denne klasse
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power
lqs
Mester Medlem

#47 Indlæg af lqs »

prøv at læse reglerne (mangel på samme) der er intet der retfærdig gør den behandling DOLLO fik ved DHB 2004! MVH. søren
Mark
Senior Medlem
Geografisk sted: Danmark

#48 Indlæg af Mark »

lqs skrev:prøv at læse reglerne (mangel på samme) der er intet der retfærdig gør den behandling DOLLO fik ved DHB 2004! MVH. søren

HØRT !!!
K-FINN
Mester Medlem

#49 Indlæg af K-FINN »

Jamen så fat det dog.Dollo var squ da lige glad med hvilken klasse han skulle køre i .Han ville bare køre om at vinde.Og det måtte han ikke.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Tjumse
Junior Medlem

#50 Indlæg af Tjumse »

til finn...

FAT DET DOG, vi snakker ikke om hvad Dollo føler, vi snakker om retfærdigheden i håndhævningen af reglerne, LÆS OG FORSTÅ!
Det handler ligeså meget om præcedens, hvordan man skal læse reglerne i fremtiden, hvis det her eksempel af håndtering af reglement skal være gældende bliver det satme et gedemarked uden sidestykke til næste år, det vi savner er konsekvens ved DHB's håndtering af de regler de selv har stillet op! Ens regler for alle, ikke kun for de rigtigt kreative (læs Dollo)
Fuck da om bilen er født med 2wd, 4wd eller larvefødder, til dhb stillede den jo op med træk på alle 4 hjul og nummerplader, ergo, går den igennem den tekniske kontrol (her tænker jeg på bremser, støj, hjelm, benz og hvad de nu kontollerer) så hedder det klassen for 4 hjuls træk da det faktisk er det den trækker på, jeg er pisse ligeglad om manden er tilfreds med behandlingen han fik, for det er jeg IKKE, regler er regler!
Hvis man sender en mail til en straffefange, er det så ulovligt at vedhæfte en fil?
Besvar