Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 16 maj 2025, 23:32

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 07 jun 2004, 12:48 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jul 2003, 21:59
Indlæg: 304
Geografisk sted: Sønderjylland
Jeg har lige sat en renoveret t25 turbo på min dyt, pga min gamle turbo var færdig i lejerne og pakninger. men efter max. 200km med den nye turbo begynder bilen af ryge. jeg tog udstødningen af ved forrøret en spand ind under og tændte bilen, kunne så se at den strintede olie ud. tog en insugningsslange af for at se om der var olie der, der var intet. tog kompressionen på alle cylindre de ligger på 10,7 +/- 0.2 fint nok. tog returslangen af turboen drejede motoren og der kom der olie ud.
toppen er blevet renoveret for 9000km siden med nye ventilhætter, og der er lagt en forstærket toppakning i fra Hörmann Motorsport.
Er der nogle der har ider til hvad det kan være. Jeg er ved at tro at det er turboen, der er lavet en fejl ved under renoveringen.


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 07 jun 2004, 19:55 
Tjek din krumptapsudluftning, jeg havde samme problem, bare med standart turbo, og jeg har krumtapsudluftning ud i det fri med en KN filter på, det blev renset og vupti problemmet var væk. :lol:

Hilsen Ronni


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 07 jun 2004, 22:32 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jul 2003, 21:59
Indlæg: 304
Geografisk sted: Sønderjylland
R.W skrev:
Tjek din krumptapsudluftning, jeg havde samme problem, bare med standart turbo, og jeg har krumtapsudluftning ud i det fri med en KN filter på, det blev renset og vupti problemmet var væk. :lol:

Hilsen Ronni


det hjalå desværre ikke.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 jun 2004, 10:16 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jul 2003, 21:59
Indlæg: 304
Geografisk sted: Sønderjylland
Fuck nu er jeg deprimeret, det var åbenbart kommet noget skidt med olien ind i lejerner og ødelagt pakningen, så olien rød ud der.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 12 jun 2004, 02:28 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jul 2003, 19:07
Indlæg: 1275
Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
Turboen blev ikke samlet med flydende pakning vel?
Det smadrede min turbo forrige gang den blev renoveret...
Daniel.

_________________
6.0 LS2 GTO - bone stock 400hp
c900 Monte Carlo Yellow Convertible
www.fischer-saab.com


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 12 jun 2004, 03:00 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jul 2003, 21:59
Indlæg: 304
Geografisk sted: Sønderjylland
nej der blev sat en af de der stålpakninger i. men flydene på forrøret, men det skulle jo ikke have noget at sige da det blæser væk hvis der kommer noget.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team