k måske motorstyring :-)

Genbrug af stumper

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
rst 1,9

k måske motorstyring :-)

#1 Indlæg af rst 1,9 »

vis

jeg har en rst med 1,9 motor... med cossi turbo og grs intercoller fra England, og jeg kunne god tænke mig at købe et billigt god. motorstyring
.... det skal være nemt at sætte på og køre ind.. evt køre med standart dysser. skal kun have omkring 200hk ud af den ca...må godt kunne køre 2 programmer et økomi og sport... :-) he he

m-j-1@sol.dk
Yugo Turbo
Mester Medlem
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#2 Indlæg af Yugo Turbo »

det med økonomi og sport styrer du jo selv med højre fod samt ladetrykket
Brap brap brap...
Billede
HenrikGM
Moderator
Kontakt:

Re: k måske motorstyring :-)

#3 Indlæg af HenrikGM »

rst 1,9 skrev:vis

jeg har en rst med 1,9 motor... med cossi turbo og grs intercoller fra England, og jeg kunne god tænke mig at købe et billigt god. motorstyring
.... det skal være nemt at sætte på og køre ind.. evt køre med standart dysser. skal kun have omkring 200hk ud af den ca...må godt kunne køre 2 programmer et økomi og sport... :-) he he

m-j-1@sol.dk

Som mr. turbo siger, så styrer du det jo selv i speederen....

Hvor billigt snakker vi om, og er du villig til selv at lære noget om motorstyringer, så du selv kan indkøre det, eller skal det være en turn-key købeløsning?
Kort sagt: Hvad er din definition på billigt?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
rst 1,9

#4 Indlæg af rst 1,9 »

nu er jeg en gørd det selv mand så vis det er muliget at gør jeg det selv :-) det med prisen ved jeg ikke riktigt. det kommer and på hvad du kan tilbyde mig :-) kan se på de gammel indlæg at du ved og gør maget i den så tror du ikke at vi kan vinde på noget sammen :-)
HenrikGM
Moderator
Kontakt:

#5 Indlæg af HenrikGM »

rst 1,9 skrev:nu er jeg en gørd det selv mand så vis det er muliget at gør jeg det selv :-) det med prisen ved jeg ikke riktigt. det kommer and på hvad du kan tilbyde mig :-) kan se på de gammel indlæg at du ved og gør maget i den så tror du ikke at vi kan vinde på noget sammen :-)

Hvis du nu dropper mig en mail på:

HenrikMortensen@boost-it.dk

Så kan det være vi kan finde på noget "gør-det-selv" venligt ;-)
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Anders
Senior Medlem
Geografisk sted: Esbjerg

#6 Indlæg af Anders »

Kan man ikke høre lidt priser?? Overvejer selv ms
Opel kadett 2,0i 16v turbo
Besvar