Dagooz skrev:Nu blev jeg selv nysgerrig så kiggede lidt på tyske bilbaser. Når man importerer sådan en fætter fra tyskland hvor meget skal man så regne med at komme af med i forskelleig afgifter. Hvis bilen ligger i området mellem 2500 og 3000 euro? Hvor mange procent skal man ligge oveni?
helt klart en mini..Den er billig i forsikring og den er klart fed og billig at style..forsikring til en fiat uno turbo kan godt låbe op hvis man selv betaler..er selv 18 og giver pt. 6000 om året for min mini i forsikring..Det man skal passe på med dem er rusten.
Der var en der snakkede om at mini'en ryster...det har jeg ikke lige hørt men min kan godt ryste når man bremser men det kan laves
nej unoen er ikke en 18 års bil.... jeg har slev uno turbo.... det ville også være en skam hvis du smadrede sådan en fin lille bil.... "Er det ikke rigtigt JOHN Sahl "
brunochristensen skrev:nej unoen er ikke en 18 års bil.... jeg har slev uno turbo.... det ville også være en skam hvis du smadrede sådan en fin lille bil.... "Er det ikke rigtigt JOHN Sahl "
*host* Hov hov du, jeg kan mange undskyldninger for at aflive min!
Men nu har jeg jo desværre fået stjålet 4 FIAT'er gennem tiden, kun smadret EN selv
Andreas J skrev:helt klart en mini..Den er billig i forsikring og den er klart fed og billig at style..forsikring til en fiat uno turbo kan godt låbe op hvis man selv betaler..er selv 18 og giver pt. 6000 om året for min mini i forsikring..Det man skal passe på med dem er rusten.
Der var en der snakkede om at mini'en ryster...det har jeg ikke lige hørt men min kan godt ryste når man bremser men det kan laves
Min uno T er min 1ste bil og jeg giver 10000(ansv) jeg var 21 da jeg købte den