IGEN tyve

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Spiff

#11 Indlæg af Spiff »

i er da rimeligt hårde hva'? :lol:
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#12 Indlæg af mh »

når det kommer til vores RIDE'S så ja der bliver der ikke lagt fingre imellem.............. så bliver det ihvertfald tyves fingre i døråbningen på bilen mes jeg står og hamre døren i så hans små fede urinfetede pølse fingre de som transitfar skriver ikke kan bukke mere og tage fat om en anden mands RAT............. :twisted: :twisted:
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Yugo Turbo
Mester Medlem
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#13 Indlæg af Yugo Turbo »

griner, fingre der kan nusse ejeren på håndrykken helt af sig selv... det dur... ha ha
Brap brap brap...
Billede
Brugeravatar
Transitfar
Mester Medlem
Geografisk sted: Horsens
Kontakt:

#14 Indlæg af Transitfar »

Tjaa, og vi er fuldt ud klar over, hvilken konsekvens det får for os selv...

6 måneder, hvor man bare går og fryder sig over, hvor mange som nu IKKE får stjålet deres bil.
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Yugo Turbo
Mester Medlem
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#15 Indlæg af Yugo Turbo »

lad os se det i øjnene... måske stjæler de så ikke biler i nogen tid, men så stjæler de hospitalsudstyr mens de nu ligger der efter vi er færdige med dem... det største man kunne opleve ville vel være at høre præsten sige, godt det gik som det gik, han havde fingre i ligvognen i sidste uge... ha ha ha
Brap brap brap...
Billede
efectra
Nyt Medlem
Geografisk sted: det sydlige sønderjylland

om tyveri af biler.

#16 Indlæg af efectra »

min mening er at det skulle være lovligt at kunne tyveri sikre sin bil noget bedre, så som tåregas kanon og div andre ting i bilen,
for det kan ikke passe at der nogen der skal ødelægge andre folks ting, når man selv går og spinke og spare sine surt tjernte penge, så komme der en eller anden idiot og syntets der er sjovt at bruge det, bare fordi idioten ikke selv har penge og ide til at lave en blæret bil.
Hvis jeg fik fat i sådan en person ( om det så er min eller en andens bil han stjæler) så ved jeg ikke hvad jeg gør, men jeg går AMOK. :evil:

SÅ VED DE DET!!!

Et lille surt opstød fra mig

jeg har adrig haft indbrud eller fåret stjållet bil, men kan føle hvordan man har det.
GO FAST, OR GO HOME
--- VECTRA 2000---
Dagooz
Senior Medlem
Geografisk sted: Vejle

#17 Indlæg af Dagooz »

syntes det er øv at man ikke må elektrificere sine dørhåndtag... Så ku de lære det!
Kære brevkasse,
Jeg har for mange biler, for mange projekter, for lidt tid og for få penge... Hvad skal jeg gøre?
Minilars
Mester Medlem
Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
Kontakt:

#18 Indlæg af Minilars »

det kan man også. vi lavede det som forsøg på teknisk skole ( mig være trikker ) at sætte en kondensator i døren der bliver ladt op når man kører og 2 ledninger parrelelt under dørhåndtaget, hvis prins pilfinger så tager i håndtaget siger det "LAP" husk dog et relæ der kortslutter den sammen med alarmen så du ikke selv får jump startet "pumpen" når du skal ud og køre...

og husk at fortæl din mor det INDEN hun vil flytte den...
Venlig hilsen Lars

Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
Dagooz
Senior Medlem
Geografisk sted: Vejle

#19 Indlæg af Dagooz »

Synes bare jeg kan huske lignende sager dog hvor det var hus eller postkasse op til nytår hvor ejeren fik en bøde for at have forvoldt skade på en anden person... Men det kan da godt være jeg tager fejl

Dagooz
Kære brevkasse,
Jeg har for mange biler, for mange projekter, for lidt tid og for få penge... Hvad skal jeg gøre?
Slavteren
Mester Medlem
Geografisk sted: Maribo
Kontakt:

#20 Indlæg af Slavteren »

Hvis de er i stand til at sladre har det været for blødsødent :twisted:
Jeg piller helst ikke ved ting jeg ikke har forstand på.
BORTSET FRA KVINDER!

www.slavteren.tk
Besvar