Så køre min MegaSquirtnSpark
Redaktør: Moderatorer
-
Havneren
- Mester Medlem
- Indlæg: 2671
- Tilmeldt: 09 jul 2003, 10:00
-
Morten VJ
- Mester Medlem
- Indlæg: 3805
- Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
- Geografisk sted: nordsjælland
- Kontakt:
Fandt dette på nettet, og det ser meget interssandt ud.
http://www.msefi.com/viewtopic.php?t=2347
Basis er det en opgraderet mss kode, med Mt 2.25 som styring.
Af ekstra funktioner kan nævnes
Frit valg af open loop map eller tps
inssugnings temp styret tændings retadering.
Map dot eller tps dot styring af acc tilskud.
2 ekstra indgange til givere 0-5v
Launch kontrol
Vandindsprøjtning map, og mat styret.
Det ser meget lovende ud, når MT 225 bliver stabil.
MVH
Morten
http://www.msefi.com/viewtopic.php?t=2347
Basis er det en opgraderet mss kode, med Mt 2.25 som styring.
Af ekstra funktioner kan nævnes
Frit valg af open loop map eller tps
inssugnings temp styret tændings retadering.
Map dot eller tps dot styring af acc tilskud.
2 ekstra indgange til givere 0-5v
Launch kontrol
Vandindsprøjtning map, og mat styret.
Det ser meget lovende ud, når MT 225 bliver stabil.
MVH
Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Yep, MS vokser dag for dag, i et tempo der truer med at overflødiggøre dets "storebrødre" inden de kommer til verden.
Jeg er noget spændt på at se hvor godt det nye bliver supporteret, både mht hardwaren,softwaren og firmwaren. Det går så stærkt lige nu, at der udvikles nyt inden det "gamle" er ordenligt veldokumenteret i alle ender og kanter. Dog er langt langt størstedelen af den oprindelige arkitektur formodentlig beholdt "std" MS, så det bør ikke være voldsomt kritisk at hitte ud af.
Jeg er noget spændt på at se hvor godt det nye bliver supporteret, både mht hardwaren,softwaren og firmwaren. Det går så stærkt lige nu, at der udvikles nyt inden det "gamle" er ordenligt veldokumenteret i alle ender og kanter. Dog er langt langt størstedelen af den oprindelige arkitektur formodentlig beholdt "std" MS, så det bør ikke være voldsomt kritisk at hitte ud af.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Havneren
- Mester Medlem
- Indlæg: 2671
- Tilmeldt: 09 jul 2003, 10:00
AHA... En ny MSnS kode??? Gad vide om de så har givet os lov til at cutte tændingen som begrænser i stedet for kun benzinen?
Launch Controle
!!! Coooooollll!!!!
Så skal vi jo hend og finde ud af at få to ekstra indgange aktive på printet! Endnu flere "mods" på mit print
! Det er jeg ikke sikker på at Mads bliver glad for...
v/h christian
Launch Controle
Så skal vi jo hend og finde ud af at få to ekstra indgange aktive på printet! Endnu flere "mods" på mit print
v/h christian
-
Mads RR
- Medlem
- Indlæg: 173
- Tilmeldt: 17 dec 2003, 14:55
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
-
Havneren
- Mester Medlem
- Indlæg: 2671
- Tilmeldt: 09 jul 2003, 10:00
-
Cossie
- Mester Medlem
- Indlæg: 617
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
Så fik jeg den endlig låst ordenlig, nu er den 10 grader når jeg fortæller den at det skal den være 
Mvh
Michael.
[url=http://www.bluesecurity.com/solutions/d ... 2:axp641lc][img:axp641lc]http://www.bluesecurity.com/Community/g ... anner2.gif[/img:axp641lc][/url:axp641lc]
Michael.
[url=http://www.bluesecurity.com/solutions/d ... 2:axp641lc][img:axp641lc]http://www.bluesecurity.com/Community/g ... anner2.gif[/img:axp641lc][/url:axp641lc]
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Cossie skrev:Så fik jeg den endlig låst ordenlig, nu er den 10 grader når jeg fortæller den at det skal den være
hvad var problemet så?
Var det en fejl i MS?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Cossie
- Mester Medlem
- Indlæg: 617
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: København
- Kontakt:
Fejlen var ikke MS, om det var fordeleren som ikke var låst ordenligt eller mig som havde lavet et fejl ved jeg ikke.... men skidt med det, nu virker det sgu......
Nu skal jeg bare have fundet nogle høj ohms dyser på omkring 250 så der kan komme mølle på
Nu skal jeg bare have fundet nogle høj ohms dyser på omkring 250 så der kan komme mølle på
Mvh
Michael.
[url=http://www.bluesecurity.com/solutions/d ... 2:axp641lc][img:axp641lc]http://www.bluesecurity.com/Community/g ... anner2.gif[/img:axp641lc][/url:axp641lc]
Michael.
[url=http://www.bluesecurity.com/solutions/d ... 2:axp641lc][img:axp641lc]http://www.bluesecurity.com/Community/g ... anner2.gif[/img:axp641lc][/url:axp641lc]
-
Havneren
- Mester Medlem
- Indlæg: 2671
- Tilmeldt: 09 jul 2003, 10:00