værksteds bog til rst.

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#11 Indlæg af mh »

RSV skrev:Hej Martin tak for lige at korigere mig så blev jeg det klogere. :D
er kun nået til mrk3 :lol:

så lidt du skulle ikke lægge inde med 4 stempler eller 2 til en rst vel kan se du bor lige om hjørnet
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
RSV
Senior Medlem
Geografisk sted: Østsjælland

#12 Indlæg af RSV »

Ja jegt har luret dig forlænge siden :lol: men har ikke originale rst stempler
da brormand og jeg har har ombygget xr3i motore men har 4 xr3i stempler der er drejet ned så de er magen til rst stempler
AUDI 80 1.8/ 2.3 synet og godkendt uden afgift på større motor

Kawasaki ZZ-R 1100 :o)
mh
Mester Medlem

#13 Indlæg af mh »

har du dem til overs eller er det dem den triller rundt med hvis du har set en rød sierra XR4I med turbo kører rundt i fakse til tider så har du også set mig...
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
RSV
Senior Medlem

#14 Indlæg af RSV »

De er til salg

Vi har hilst på hinanden på tanken i rønnede blå AUDI 80 med gæller i hjelmen og 17" og en skæv bagpotte :lol:

mh
Mester Medlem

#15 Indlæg af mh »

okay grinern siger mig ikke en skid.. hehe men du kender nok de rødder jeg render rundt med så... hvad skal de koste og ved du hvilken størrelse de har

kører rundt i en bordeaux mondeo med bad boy look nu så hils lige næste gang så.... :O)

www.RavenZ.dk
RSV
Senior Medlem

#16 Indlæg af RSV »

Det er standard størelse, pris ved jeg sku ikke, vi finder vel udaf det, kik på varen og giv et bud er det ikke mest rimeligt?

Besvar