Hks skrev:hi-speed.dk ,der VED jeg de kan hjælpe dig....
Så sådan en er du slet ikke i tvilv om pumpen virker eller ikke... Kan høres inden i vognen samt et stykke derfra når den slår til og fra... Kunne godt være den lille ekstra benzin sikring der sidder i motor rummet..
Øh! gud ved hvad det så er for en slange jeg har kigget på
Nå! men den ryger på værksted i morgen, og så skal jeg nok skrive tilbage, hvem af Jer der fik ret.
Jeg vil på værkstedet sige nogen af de ting I har foreslået, måske hjælper det dem, for det er åbenbart russisk for mig Men på banen igen det skal den fandme, for det er en lille frækkert.
tinasmartin skrev:grunden til at det første der bliver sagt er benz pumpen er fordi det er den i 7-10 tilfælde ved motor stop på en 306'er ISÆR HDI modellerne......
Hvor ofte er det lige Benzinpumpen der er problemet på en HDI'er?
tinasmartin skrev:grunden til at det første der bliver sagt er benz pumpen er fordi det er den i 7-10 tilfælde ved motor stop på en 306'er ISÆR HDI modellerne......
Hihi!
rimeligt tit hvis den løber tøt for føde så står dieselpumpen som regel af.... og pumpen har det med at gå i tanken både benzin og diesel... har da skiftet en del af dem da jeg jobbede hos peugeot...
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...