jeg ligger og roder med en pontiac grand prix fra 90 som bliver ved med at lyse i motorlampen....... nogen der ved hvordan jeg kan slukke den.... har kun fejl koder at gå efter men ikke en beskrivelse af hvordan jeg slukker den..... (kører ikke med OBD stik)
http://www.autorepair.about.com/library ... tcs-78.htm
nogen der ved noget om den??...... den har fejl 23 og 43 men der er ikke noget der hedder 43 så det er lidt mærkeligt....
hvem ved noget om pontiac grand prix.....
Redaktør: Moderatorer
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
hvem ved noget om pontiac grand prix.....
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
Westmus
Det står da vist lige her, sammen med en masse andre informationer.
www.autozone.com/servlet/UiBroker?Forwa ... 0ed299.jsp
www.autozone.com/servlet/UiBroker?Forwa ... 0ed299.jsp
-
westmus
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
kaaanon det kigger jeg ski lige på....
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
www.RavenZ.dk
www.RavenZ.dk