Tjaa, BMW 750 kan jo også kun købes med automatgear.... Og den der V6-blok er vist nok temmelig stærk, begrænsningerne ligger i topstykkerne. Det er jo ikke for sjov, at Ford øger effekten med over 30% "blot" ved at sætte andre topstykker på. Husk på, at Ford plejer at være temmelig restriktive i deres motoreffekter.
Venlig hilsen Lars.
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Transitfar skrev:Tjaa, BMW 750 kan jo også kun købes med automatgear.... Og den der V6-blok er vist nok temmelig stærk, begrænsningerne ligger i topstykkerne. Det er jo ikke for sjov, at Ford øger effekten med over 30% "blot" ved at sætte andre topstykker på. Husk på, at Ford plejer at være temmelig restriktive i deres motoreffekter.
Venlig hilsen Lars.
Ford 2.4 og 2.9efi har 3 udstødningshuller i toppen hvor i mod de andre 2.0-2,8 kun har 2 huller det skulle give lidt bedre flow men der skal tryk på hvis du vil frem af. har lige modtaget mine møller i dag. 2 dage fra usa til dk også 9 dage i dk før jeg blev nød til at hente dem ved fragtmanden regningen på fortoldningen kunne de sgu nok sende men det kneb lidt med pakken. når jeg er nået lidt længere med mit projekt sender jeg lige lidt billeder og tekst så det kommer på siden.
Transitfar skrev:Tjaa, BMW 750 kan jo også kun købes med automatgear.... Og den der V6-blok er vist nok temmelig stærk, begrænsningerne ligger i topstykkerne. Det er jo ikke for sjov, at Ford øger effekten med over 30% "blot" ved at sætte andre topstykker på. Husk på, at Ford plejer at være temmelig restriktive i deres motoreffekter.
Venlig hilsen Lars.
Ford 2.4 og 2.9efi har 3 udstødningshuller i toppen hvor i mod de andre 2.0-2,8 kun har 2 huller det skulle give lidt bedre flow men der skal tryk på hvis du vil frem af. har lige modtaget mine møller i dag. 2 dage fra usa til dk også 9 dage i dk før jeg blev nød til at hente dem ved fragtmanden regningen på fortoldningen kunne de sgu nok sende men det kneb lidt med pakken. når jeg er nået lidt længere med mit projekt sender jeg lige lidt billeder og tekst så det kommer på siden.
Ifølge Autodata-programmet er Granada 2,8 med motorkode PRB fra 1978 til 1981 med 160 Hk (Ta-daaaa) .
Jeg har ikke på NOGEN af de andre kunnet finde flere heste end 151.
Hvis nogen spørger til en specifik model, så skal jeg da gerne kigge igen.
Forresten har jeg fundet mine piller.... .
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
ang. de piller er det så ikke dem der stå på dit natbord? tror der står VIAGRA på æsken.... det var XR4i du skulle kigge efter! ang. 24v så har den kun kørt sammen med automatgear. sådan en COSSIE 24v er ellers en rigtig fin sugemotor. MVH. søren
Det skal jeg prøve at huske til på mandag/tirsdag...
Så kan jeg også få genopfrisket motorkodebogstavernes betydning, jeg kan huske at 1.ste bogstav viser motorvolumen, og 2.nd bogstav fortæller om brændstofsystem.
Vender tilbage i løbet af ugen... (hvis mine piller ikke bliver væk igen ).
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..