NMB1022 skrev:Så er svinghjulet afleveret hos autobremsen og de ville gøre hvad de kunne for at få det færdigt, han gik endda med til at skrive "HASTER" på ordren . Grunden til at jeg synes 800 plus moms er dyrt er som martin siger at det ikke tager mere end end halv time (fagmændenes egen udsagn), men hva fanden bare det bliver lavet nu!!! Det KAAAN jo være at man kan finde en bedre pris hvis man snakker med dem.
Hye> Har næsten prøvet alle bremseservice osv, men de kan kun afdreje,.ikke afbalancere Hver gang jeg ringede til nogen sagde de roskilde cylinderservice eller autobremsen, så jeg begynder at tro at de måske er de eneste på sjælland der kan det
Prøv TopTrim på Amager næste gang, de ved alt om afbalancering, og de kan afbalancere alt i krumtappe,svinghjul,trykfod, både statisk og dynamisk. Det gælder både række og V motorer
Holm skrev:800+moms for noget der skal laves hurtigt og samtidig være et godt stykke arbejde virker da ikke urimeligt eller er det bare mig ??
Det er normal prisen. Det er en fed timeløn, det tager ikke mere end en halv-times tid!
Det er jo ikke altid man kan nøjes med at betale timelønen, nogen gange må man osse betale lidt for folk´s ekspertise hvis tingene skal laves ordentligt Og det er jo pænt vigtigt når det nu er dit svinghjul det drejer sig, så heller ofre lidt mere end få noget der ikke er afdreget/afbalanceret 100% korekt
Så er svinghjulet kommet tilbage og nu skal der bare monteres. Kanon service derinde både ved skranken og ham der afbalancerede det. Ham der skulle afbalancere det ringede til mig for at være sikker på at det var fredag jeg skulle bruge det og om jeg var sikker på at han ikke skulle forstærke koblingen + at han gav mig det til 500kr + mormor!!!
Det er fandme service!!
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power