biler med baghjulstræk ?

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Narko
Medlem
Geografisk sted: København
Kontakt:

#11 Indlæg af Narko »

AE86 :D
Brugeravatar
nmb1022
Mester Medlem
Geografisk sted: Jyllinge

#12 Indlæg af nmb1022 »

Creep0> Så en gl. skoda på DIscovery hvor der var lagt en 8cyl med 500hk i!!!!!! Oven i det var der 300hk NOS!!! Manden var komplet syg :P
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power
Minilars
Mester Medlem
Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
Kontakt:

#13 Indlæg af Minilars »

ha ha hvis du laver en sådan skoda vil jeg mægtig gerne stå i baggrunden og se synsmandens ansigtsudtryk...
Venlig hilsen Lars

Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
jj

#14 Indlæg af jj »

Der er masser af mantaer og 32? bmwer men de er alle rustne. Kadett 79 var allerede råden i 89 da jeg købte min første bil så du skal være dygtig til at forme plade og svejse Der står vist en coupe i nykøbing sj med 1300 ohc motor og manta gearkasse hvor karossen er sund. Man kan være heldig at finde en sierra dohc. Lidt kedeligt design men god bagvogn og masser af dele. Må det koste noget er en nissan 200sx eller supra sjovere.
Brugeravatar
Transitfar
Mester Medlem
Geografisk sted: Horsens
Kontakt:

#15 Indlæg af Transitfar »

Sierraen er helt klart også min favorit, men man skal jo nok gøre sig klart, om bilen skal kunne synes, og om der skal skrues trykladning på...
Netop derfor er Sierraen sjov, da man både kan finde den som gammel nok til lovlig turboprojekt, samt at fabrikken har bygget modellen med 220 Hk og 4x4, så der er nok at lege med 8) !!
Hvis der fx er lidt penge på kistebunden, samt god tid i vinterhalvåret, så har Lasse "Powerpage-owner" jo et godt projekt til salg :wink: .
Venlig hilsen Lars.
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Brugeravatar
FiatNørden?
Mester Medlem
Geografisk sted: Fr.sund/Nordsjælland

#16 Indlæg af FiatNørden? »

narko skrev:AE86 :D

som er en ??
Jeg kun ca 30k og gøre godt med og den behøver ikke og være noget vær motor messigt da der sikket skal en anden motor i :D
Syntax
Junior Medlem

#17 Indlæg af Syntax »

AE86 er en Toyota. Kig på www.ae86.dk

Der er også Mazda RX7 med baghjulstræk. Den kan godt fåes til 30k for de tidlige årgange. Men der ville det næsten være hærværk at sætte anden (stempel)motor i, da den har wankelmotor.
Gæst

#18 Indlæg af Gæst »

E30 eller ae86. Havde også en 2,4 ascona b. Den kan du også få for dit budget. Og med 200 hypper er den ret hurtig
Besvar