Hvem kan lave bananmanifold?
Redaktør: Moderatorer
-
corrado vr6
- Senior Medlem
- Indlæg: 492
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Midtjylland mellem Viborg og Silkeborg
- Kontakt:
-
corrado vr6
- Senior Medlem
- Indlæg: 492
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Midtjylland mellem Viborg og Silkeborg
- Kontakt:
nej... men rørene til en banan er ikke så tykke.. så de er altså noget billigere..
og der skal alligevel bruges 16 bøjninger + flanger til den du har på billedet
og der skal alligevel bruges 16 bøjninger + flanger til den du har på billedet
Mvh Jesper
Jb coolers
Tlf: 60743564
!!! Ny Msn adresse!!!
Jeg kan lave alt i rustfri og aluminium til fornuftige priser.. bla. intercoolere i næsten alle størrelser
Jb coolers
Tlf: 60743564
!!! Ny Msn adresse!!!
Jeg kan lave alt i rustfri og aluminium til fornuftige priser.. bla. intercoolere i næsten alle størrelser
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Mark skrev:Det var da ikke ligefremt billigt......det går da mindre rør til Turbo manifolden en en N/A manifold....
Nå....jeg synes nu det er nærmest rystende billigt.
Nu har jeg ikke set det færdige produkt, men der er vist ingen herinde der har grund til at klage over corrados arbejde, så jeg tror da det er iorden.
Hvis det er top kvalitet, så er 4500 for en turbomanifold i rustfrit stål og svejst m. baggas og 100% gennembrænding(så holder den "evigt") ihvertfald billigt.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Heintzelmann
- Medlem
- Indlæg: 156
- Tilmeldt: 21 aug 2004, 21:05
- Geografisk sted: Frederikshavn, Denmark
Og iøvrigt er rustfrit stål jo også oppe i en vild pris efterhånden. Faktisk temmelig dyrt endda.
Men skulle det blive aktuelt med den manifold jeg er ved at designe til Saxoen så kommer jeg selv med flancherne. Har sådan en Esab Eagle 3000 plasma-skærer til rådighed
Men det lyder da meget billigt for en komplet turbomanifold med flancher.
Men skulle det blive aktuelt med den manifold jeg er ved at designe til Saxoen så kommer jeg selv med flancherne. Har sådan en Esab Eagle 3000 plasma-skærer til rådighed
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
[quote="Heintzelmann"] Har sådan en Esab Eagle 3000 plasma-skærer til rådighed
[quote]
dvs, hvis jeg kommer til dig med et par DXF filer, så kan du fikse lidt af hvert i rustfrit stål??
Hvor tykt max?
dvs, hvis jeg kommer til dig med et par DXF filer, så kan du fikse lidt af hvert i rustfrit stål??
Hvor tykt max?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Heintzelmann
- Medlem
- Indlæg: 156
- Tilmeldt: 21 aug 2004, 21:05
- Geografisk sted: Frederikshavn, Denmark
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Takker, det noterer jeg mig lige i kategorien "nyttige kontakter"
Har længe overvejet at køre en serie flanger til volvomotorer, og decideret lave et high-end turbokit til de gamle maskiner. Du hører fra mig hvis det bliver aktuelt.
Har længe overvejet at køre en serie flanger til volvomotorer, og decideret lave et high-end turbokit til de gamle maskiner. Du hører fra mig hvis det bliver aktuelt.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
Heintzelmann
- Medlem
- Indlæg: 156
- Tilmeldt: 21 aug 2004, 21:05
- Geografisk sted: Frederikshavn, Denmark
-
momas
- Junior Medlem
- Indlæg: 70
- Tilmeldt: 17 mar 2004, 16:32
- Geografisk sted: langeland
turbomanifold
til en sierra dohc hvad skal den koste med flange til en garret t3 ???
på forhånd tak
på forhånd tak
