Stempelringserfaringer?
Redaktør: Moderatorer
- John Sahl
- Admin

- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
Stempelringserfaringer?
http://www.totalseal.com/html/rings/gapless/index.htm
Er der nogen der har lidt meninger, eller måske endda erfaringer, for eller imod disse stempelringe?
.
Er der nogen der har lidt meninger, eller måske endda erfaringer, for eller imod disse stempelringe?
.
- hYe
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Malmö
- John Sahl
- Admin

- Kontakt:
-
Morten Fog
- Medlem
- Geografisk sted: Skive
- John Sahl
- Admin

- Kontakt:
-
Morten Fog
- Medlem
- Geografisk sted: Skive
ved at Thomes Zeeberg havde sådan nogle i en at hans uno'er og efter motering var der ingen underkompration over hoved, mener han kørte med ca 1,2 i tryk og efter jeg renoveren min med std ringe havde jeg stadig næsten den samme underkompration som før renovering, skal lige siges at de gamle ringe ikke fejlede noget, men blev skiftet fordi der var åben. så jeg er ret overbevist om at det virker. og renger da også med at de skal i min R5 GTT når den skal skildes ad i løbet af vinteren.
mvh Morten
- John Sahl
- Admin

- Kontakt:
-
Gæst
Re: Stempelringserfaringer?
John Sahl skrev:http://www.totalseal.com/html/rings/gapless/index.htm
.
Hej med dig.
Jeg hedder Rene og driver Autobremsen i Rødovre. Jeg har lavet racemotorer i mere end 20 år og total seal er bare toppen. Det vigtigste er dog at du vælger ringene efter hvad du skal bruge dem til. om det er gade/ hverdagsbrug eller det er all out racing. Der findes efter min mening ikke dårlige ringe idag men der er mange forkerte valg. Skriv til Total Seal og fortæl hvad du skal og de kan fortælle nøjagtigt hvad du skal bruge.
Good luck - Rene
-
Gæst
Hej John
Dem jeg monterede i min motor dengang var nogle såkaldte heavy duty ringe som de kunne skaffe ved den lokale cylinder service men da jeg skulle lave den sidste jeg havde kunne de ikke skaffe dem længere eller også gad han ikke spilde tid på det??
Men ta en snak med Bruno Hansen eller Gunner Åskov de kan skaffe de stumper du skal bruge.
Mvh Zeeberg
Dem jeg monterede i min motor dengang var nogle såkaldte heavy duty ringe som de kunne skaffe ved den lokale cylinder service men da jeg skulle lave den sidste jeg havde kunne de ikke skaffe dem længere eller også gad han ikke spilde tid på det??
Men ta en snak med Bruno Hansen eller Gunner Åskov de kan skaffe de stumper du skal bruge.
Mvh Zeeberg