er det rigtigt at i en RST top er der natrium kølede ventiler???
altså væske kølet ventiler..
jeg har altid fået at vide at toppen er den samme uanset om der er en 1,4..1,6..xr3..xr3I eller turbo..
dog er der nogen der kører med hjerteformet kammer.. har glemt hvad det hedder.. og at det er det uden den type kammer der bliver brugt til rs turboen..
RST top
Redaktør: Moderatorer
-
Minilars
- Mester Medlem
- Indlæg: 837
- Tilmeldt: 06 okt 2003, 18:40
- Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
- Kontakt:
RST top
Venlig hilsen Lars
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
- Transitfar
- Mester Medlem
- Indlæg: 1901
- Tilmeldt: 06 okt 2003, 22:06
- Geografisk sted: Horsens
- Kontakt:
Så vidt jeg lige umiddelbart kan se, så hedder alle indsugningsventiler på CVH (pånær 1,4) fra ´86 frem til ´92 fordnummer 6086114 og koster 176 plus moms.
Udstødningsventilerne på CVH Turbo hedder frem til maj ´88 fordnummer 1645011 og koster 555 plus momme, efter maj ´88 hedder de fordnummer 6103818 på ALLE CVH 1,6 og koster 212 plus momme...
Sagt uden ansvar......
!!
Måske de gamle er natriumkølede, og de nye er ikke???
.
Venlig hilsen Lars
Udstødningsventilerne på CVH Turbo hedder frem til maj ´88 fordnummer 1645011 og koster 555 plus momme, efter maj ´88 hedder de fordnummer 6103818 på ALLE CVH 1,6 og koster 212 plus momme...
Sagt uden ansvar......
Måske de gamle er natriumkølede, og de nye er ikke???
Venlig hilsen Lars
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
-
Minilars
- Mester Medlem
- Indlæg: 837
- Tilmeldt: 06 okt 2003, 18:40
- Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
- Kontakt:
tak
Venlig hilsen Lars
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
man kan jo evt skære et par gamle op, og finde ud af det....(PAS PÅ! Natrium er ikke at spøge med!)
Prisen mere end antyder at der er tale om natrium. Ofte var natriumventiler stellite belagte, og kan dermed IKKE slibes. Sliber man ventilen er den ødelagt.(eller den holder ihvertfald ikke længere som en ny)
Prisen mere end antyder at der er tale om natrium. Ofte var natriumventiler stellite belagte, og kan dermed IKKE slibes. Sliber man ventilen er den ødelagt.(eller den holder ihvertfald ikke længere som en ny)
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
corrado vr6
- Senior Medlem
- Indlæg: 492
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Midtjylland mellem Viborg og Silkeborg
- Kontakt:
- Shelby 500
- Senior Medlem
- Indlæg: 323
- Tilmeldt: 18 feb 2004, 09:45
- Geografisk sted: kbh