Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 21 maj 2025, 21:08

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
HenrikGM skrev:
Præcist som hvis jeg satte "en turbo til salg" til feks 6000dkr og en så linkede til scanturbo med en pris på 4000dkr.
Well, snakker vi om den samme vare??
Bottomline for sælger vil uanset om købet er ok eller skidt være at et evt forhandlingsgrundlag er væsentligt forringet

Det er jo kun sælger, som kan fortælle de nøjagtige data om lige netop salgs-itemet....

Efter min mening bliver sælger blot BEDRE stillet, jo flere facts der kommer på bordet.
Det var jo også muligt, at sælger var i besiddelse af et guldkorn, uden at være klar over det.

På dette site er "Køb og Salg" (efter min mening!) jo ikke et tilbud om at deltage i ugens lotto, men nærmere et "formidlings-area"...
Ingen herinde har vel interesse i, at nogen købte en "dims" til fx 6000 hvis han til sin specifikke motor fik bedre udbytte af en tilsvarende "dims" til blot 4000 Kr....... :?

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
HenrikGM skrev:
Det har gennem tiden været oppe og vende nogle gange. Så jeg synes stadigt det kunne være interessant at høre moderatorernes holdning til emnet. Findes der nogle retningslinier om dette?

Der findes ikke nogen retningslinier for dette, men jeg vil give Henrik ret i at hvis varen er for dyr, så lad dog vær.

Og så bør denne "samtale" nok finde sted i Diverse afdelingen så manden Salgs indlæg ikke bliver ødelagt :)

[url=http://www.bluesecurity.com/solutions/do_not_intrude.asp?from=affiliate&refid=gjelsoe.dk&itemid=bn2:axp641lc][img:axp641lc]http://www.bluesecurity.com/Community/gallery/banner2.gif[/img:axp641lc][/url:axp641lc]

Titel: memory stick
Nyt Medlem

Geografisk sted: sønderjylland
For det første skal I beregne fragt og porto evt. efterkravsgebyr ved at købe ved netshop og så er prisen den samme og måske større.
Min pris er incl moms og porto og varen ligger i uåbnet emballage og er et tysk kvalitet produkt og ikke et billig østen produkt.
Normalprisen når forrretningen sælger dem vil blive på 1200 til 1500 kr.
med venlig hilsen claus

Titel: memorystick
Nyt Medlem

Hej Til alle i denne tråd.

Jeg er en smule skuffet over dette forum da min opfattelse af folket herinde er at de er kvalitetsbevidste men opfattlesen er taget op til revidering.
Jeg har kun den kommentar at hvis folket herinde er ligeså usaglige med deres biler og reservedele så forstår jeg at der er så mange problemer med folks biler herinde.
TIL POWERPAGE ADMINISTRATOR:

HVIS DU/I VIL UNDGÅ MERE ORDKLØVERI OG SVINERI HERINDE SÅ SE OG SLET DENNE TRÅD DA DEN SNART SKADER POWERPAGE MERE END SKADER MIG.

OG HVIS DU/I FØLER FOR DET SÅ SLET MIN PROFIL OGSÅ.

CLAUS

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
For det første kunne jeg godt tænke mig at vide hvorfor jeg skulle betragtes som 3. person? Jeg gik ind i dette indlæg med en reel interesse for produktet. Da jeg har kigget lidt på usb sticks i forvejen, vidste jeg tilfældigvis at TJdata(som i øvrigt er en butik der ligger i Odense, og ikke kun en netbutik) havde usbsticks på 1 gb billigere. Et forum er netop det, et forum. Derfor bør man vel undlade at sætte ting til salg på et forum hvis man ikke ønsker at eventuelle købere kan komunikere sammen. Men det er klart at hvis man ønsker at tage røven på folk er det da træls at det bliver ødelagt.

Læg i øvrigt mærke til at jeg ikke havde udtalt mig om at den udbudte vare evt. kunne være bedre kvalitet. Jeg gav et link, så må det jo være op til folk selv at undersøge varene.

PS. Jeg går ud fra at "fender-bender" er et momsregistreret firma, da han jå åbenbart opkræver moms for hans vare............."Min pris er incl moms"

Nyt Medlem

Geografisk sted: Herning
fender-bender skrev:
Jeg er en smule skuffet over dette forum da min opfattelse af folket herinde er at de er kvalitetsbevidste men opfattlesen er taget op til revidering.
Jeg har kun den kommentar at hvis folket herinde er ligeså usaglige med deres biler og reservedele så forstår jeg at der er så mange problemer med folks biler herinde.

Slap nu lige lidt af ikke, der er ingen som har sagt noget negativt om det du har til salg :)
Der kom blot en oplysning om et andet produkt, du kommenterede hvorfor dit koster som det gør og så er det op til folk selv at vælge.

fender-bender skrev:
HVIS DU/I VIL UNDGÅ MERE ORDKLØVERI OG SVINERI HERINDE SÅ SE OG SLET DENNE TRÅD DA DEN SNART SKADER POWERPAGE MERE END SKADER MIG.

Jeg er ikke administrator her.
Der har måske været lidt ordkløveri her, men INGEN har svinet nogen til på nogen måde.

Og slette din profil pga. det her, prøv lige at tænke over det i 30 sekunder, synes du blæser det her op til en del mere end det er :)

mvh
Claus <--- med brugernavn nesalc og ikke fender-bender, blot få at tilføje lidt til ordkløveriet :)

CLAUS

fender-bender skrev:
Hej Til alle i denne tråd.

TIL POWERPAGE ADMINISTRATOR:

CLAUS

Og straks er det alle Powerpages brugere der er noget galt med bare fordi en finder et tilsvarende produkt billigere og forsøger at hjælpe sine med brugere på ædel vis...

Tråden skader bestemt ikke Powerpage, men kan dog godt forstå hvorfor du ønsker den slettet.

v/h christian

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland
Hvad mærke er de (memorystick)

Nyt Medlem

Til MC

De hedder silverpearl microX
Cnmemory

claus

Nyt Medlem

For interesserede:

Bud over 500 kr modtages.
Plus forsendelse.

claus

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time