jeg vil ikke sige alt.... deres tandremme er fra GOOD-YEAR og de skal da nok lave det så det virker.... og sådan er det med flere ting men alt er jo relativt man skal hellere bedømme det man får i hånden så er man sikker....
fx ligepræcis tandremmen kan du søge i dette forum, der var en som havde monteret sådan en tandrem på sin tunet RS Turbo der sprang efter nogle få 100km kørsel
Mark skrev:fx ligepræcis tandremmen kan du søge i dette forum, der var en som havde monteret sådan en tandrem på sin tunet RS Turbo der sprang efter nogle få 100km kørsel
Nu kan der jo være adskillige grunde til, at en tandrem springer.
Faktisk er jeg villig til at påstå, at hvis remmen springer allerede inden 1000 kilometer, så er der HELT klart tale om en monteringsfejl...
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
RST69 skrev:fik af vide at den kobling du køber hos hoyer er den samme som original. eneste forskel er ford mærket
det er det ikke deres kommer fra brakeworld (eller så noget) og er en dårlig kvali som jeg tror kunne finde på at glide ved den mindste smule effektforøgelse og som lars (mini) også skriver så har den ikke engang riller så koblingsfladerne kan komme af med evt. smuds og støv og det gør det ikke bedre....
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
Min erfraing er alså at den orginale kobling ikke holder til særlig mange hk jeg monterede en i min den holdt ca 8000 km så var den totalt smadret.
Men har nu kørt 25000 men en helix fra bruno hansen og ja han plejer at have dem på lager