Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 23 maj 2025, 16:48

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Hej liontamer.
Den største grund til at jeg sælger den, er at jeg har noget gæld i banken jeg skal af med, bl.a. fordi jeg er flyttet i lejlighed, og så også fordi at jeg ikke har råd til forsikringen på den. Forsikringsselskaberne kan jo godt lide at ruinere de unge mennesker.
Det bedste for mig ville være hvis du kunne sælge din bil først og vi så kunne handle. Det ærger mig ellers lidt, for det ser ud til at være en rigtig lækker mercer du har der.
Men gi mig et kald, så kunne vi jo finde ud af det hele. Jeg kunne jo også prøve at høre om jeg kender nogle der kunne være interesseret i din bil.

Hilsen Morten...

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Lovløse Vestjylland... ;)
Morten K skrev:
Hej liontamer.
Den største grund til at jeg sælger den, er at jeg har noget gæld i banken jeg skal af med, bl.a. fordi jeg er flyttet i lejlighed, og så også fordi at jeg ikke har råd til forsikringen på den. Forsikringsselskaberne kan jo godt lide at ruinere de unge mennesker.
Det bedste for mig ville være hvis du kunne sælge din bil først og vi så kunne handle. Det ærger mig ellers lidt, for det ser ud til at være en rigtig lækker mercer du har der.
Men gi mig et kald, så kunne vi jo finde ud af det hele. Jeg kunne jo også prøve at høre om jeg kender nogle der kunne være interesseret i din bil.

Hilsen Morten...

Min mobil er total defekt for tiden... øv! Men jeg skal se om ikke jeg kan låne en imorgen...

Du må meget gerne finde en der evt kan købe den... Ellers må jeg sælge den til en forhandler som gerne vil købe den, hvis jeg tager en billig bil i bytte også... Men så kan vi evt finde ud af en byttepris, hvis du tog den billige bytte bil i bytte, hvis du forstår? ellers ender jeg jo med en bil for meget.. hehe...

Men fang mig evt på mail eller msn, begge to samme adresse: thebarracuda@ofir.dk

Mvh jonas

Titel:
Det er ikke udelukket, at jeg ikke vil bytte med din mercer, der er bare lige nogle ting jeg skal have undersøgt først. Bl.a forsikring og så skal jeg lige have snakket med min bankmand om det. Men Det bedste ville stadigvæk være hvis du fik solgt din først. Men lad os nu se på det...

Hilsen Morten

Titel:
Senior Medlem

Morten K skrev:
Det er ikke udelukket, at jeg ikke vil bytte med din mercer, der er bare lige nogle ting jeg skal have undersøgt først. Bl.a forsikring og så skal jeg lige have snakket med min bankmand om det. Men Det bedste ville stadigvæk være hvis du fik solgt din først. Men lad os nu se på det...

Hilsen Morten

Okay... Forsikringen er ihvertfald dejlig billig, og så kører den jo Diesel... hehe.. En god ting i disse tider...

Men ja, vi må lige finde ud af noget...

Titel:
Det lyder godt.
Vi finder ud af noget når du har fået lavet din telefon.
Hilsen Morten...

Titel:
Senior Medlem

Morten K skrev:
Det lyder godt.
Vi finder ud af noget når du har fået lavet din telefon.
Hilsen Morten...

Prøv at finde ud af om det kan lade sig gøre at vi kan bytte for din bankmand, for så vil jeg lige se om jeg kan komme i nærheden af en mobil iaften eller imorgen... Ville jo være rart, hvis du var nogenlunde sikker på om du kunne bytte eller ej...

Mvh Jonas

Titel:
Jeg skal prøve se om jeg kan nå det...

Titel:
Bilen er stadig til salg.
Kom med et bud...

Hilsen Morten.

Titel:
er vognen solgt

hej, hvad siger du til en billig bmw??? går 12-16km/pr/liter alt efter højrefod.....

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13833

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time