Transitfar skrev:Ja-ja, 2 defekte regulatorer, stof til eftertanke..... Plz, prøv nu en anden pumpe, det er _så_ let... .
Nej, har ingen forklaring .
Men når lige netop det der driller på en Sierra, så... ...
Som sidste udvej føder man systemet fra en reservedunk, anbragt i motorrummet, naturligvis sikret mod brandrisiko.....
Når nu vi snakker om Sierra så er gennemtæring ikke et ukendt problem, og benzinrør, og tankmåler går heller ikke forbi disse problemer.
Så det kan være en utæt benzintilførsel.
Og til dem der tvivler så prøv at spørgemig hvor mange vanger under bagtøjet jeg har fusket sammen således at reperationen var usynlig inden de ændrede regler kom.
Morten
Morten VJ skrev:Du er vel bare blevet gammel og langsom
Naaahhh, alle mine eks´er er enige om at jeg er hurtig til 2 ting:
1) jeg glemmer hurtigt... 2) den anden har jeg glemt... 3) derudover er jeg usammenhængende i min logik .
Kaninfar til Kanínmor:
Kom her min pige, jeg lover at det slet ikke kommer til at gøre ondt..... og det gjorde det heller ikke, vel???
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Transitfar skrev:Nogen, som har forklaringen på, hvad der sker for de pumper ???
Den tidliger ejer (et medlem har på siden, som jeg ikk vil afsløre ) havde lavet noget fusk. Låseringen til fjederen på stemplet manglede og så var der bare sat en tyndere pakning på. Det medførte at stemplet kun vandrede 3 mm i stedet for hele sin længde. Flangen på den pumpe jeg havde fået af min svigerfar var skøv(satans aluminium) så den ku ik holde tæt. Og så var det jeg kannibaliserede. Tog låseringe fra den skæve og satte på den der manglede.
Lille problem, lille hammer. Stort problem, stor hammer!