S: glasfibersæder Solgt...
Redaktør: Moderatorer
-
Frimodt
- Junior Medlem
- Geografisk sted: Søborg (kbh)
S: glasfibersæder Solgt...
2 stk brugte glasfibersæder sælges. De passer til ikke alt for høje/brede personer... vejer vidst ca 5 kg hver, og er uden understel... boltene, som man monterer dem med, skal sidde lodret (altså skrues op nedefra)...
De holder til i Søborg ca 10 km fra kbh C.
Pris samlet: HBO 1200,- Nu kun 900kr!
/Casper
De holder til i Søborg ca 10 km fra kbh C.
Pris samlet: HBO 1200,- Nu kun 900kr!
/Casper
- Vedhæftede filer
-
- IMAG0003 cut bagsid.JPG (30.56 KiB) Vist 1236 gange
-
- Her er de så
- IMAG0001cut.JPG (24.49 KiB) Vist 1139 gange
Senest rettet af Frimodt 16 apr 2005, 11:18, rettet i alt 3 gange.
Baghjulstræk styrer...
forhjulstræk kører bare ligeud.
-
Thille
er det ene sæde meget slidt eller er det bare beskidt der i siden? og kan det blive rent igen der hvor der er de sorte pletter?
jeg er meget inrerasseret!
du kan maile eller ringe til mig!
hilsen Jakob T
thille@ofir.dk
tlf. 40879857
jeg er meget inrerasseret!
du kan maile eller ringe til mig!
hilsen Jakob T
thille@ofir.dk
tlf. 40879857
-
Frimodt
- Junior Medlem
Hej Jacob, sæderne er lidt "tyndslidt" (delvis gennemsigtigt) bl.a. der hvor de ser sorte ud på billedet (og der er en lille klump uidentificeret tyggegummi-agtigt bej på ca 1*1cm), men det er ikke decideret revet op... (se vedhæftet billede).
Jeg har allerede renset dem en hurtig gang med sådan noget sædeskum, og de bærer præg af at være blevet brugt, så de bliver aldrig helt perfekte at se på, måske lidt pænere end på billederne, men nok ikke meget...
Så hvis det er en 80.000 kr gejlet super-GTI du kører rundt i, bør du nok lede efter nogle pænere... men hvis det er en billigere slæde, hvor det vigtige er at side godt fast, er de sikkert helt perfekte
Mvh Casper
Jeg har allerede renset dem en hurtig gang med sådan noget sædeskum, og de bærer præg af at være blevet brugt, så de bliver aldrig helt perfekte at se på, måske lidt pænere end på billederne, men nok ikke meget...
Så hvis det er en 80.000 kr gejlet super-GTI du kører rundt i, bør du nok lede efter nogle pænere... men hvis det er en billigere slæde, hvor det vigtige er at side godt fast, er de sikkert helt perfekte
Mvh Casper
- Vedhæftede filer
-
- billede af venstre side på sædet med en sort plamage...
- IMAG0011.JPG (200.44 KiB) Vist 942 gange
Baghjulstræk styrer...
-
C Frimodt
-
RST69
- Nyt Medlem
- Geografisk sted: Hundige
hehe nu er det så jeg spørge hvor stor du er? jeg er ik helt lille selv
C Frimodt skrev:Tjo jeg ville da ikke være helt afvisende for et bud på 1100![]()
Der har vidst nok siddet i en Skoda Favorit - jeg har ikke selv kørt med dem, da det viste sig, at jeg lige præcis ikke kunne være i dem, men ham jeg købte dem af, havde haft dem i en Manøvreprøve Favorit...![]()
Mvh Casper
-
Frimodt
- Junior Medlem
Jeg er 194cm og 80 kg.
I højden er det nok bedst at man ikke er meget over ca 180 cm, i hvert fald hvis man vil have H-seler i dem (ellers passer hullerne "over" skuldrene nemlig ikke), og når jeg sætter mig ned i dem, klemmer de mig også om hoften... (det ene sæde er så lidt bredere end det andet, men de er begge for snævre til mig
)
Mvh Casper
I højden er det nok bedst at man ikke er meget over ca 180 cm, i hvert fald hvis man vil have H-seler i dem (ellers passer hullerne "over" skuldrene nemlig ikke), og når jeg sætter mig ned i dem, klemmer de mig også om hoften... (det ene sæde er så lidt bredere end det andet, men de er begge for snævre til mig
Mvh Casper
Baghjulstræk styrer...
-
RST69
- Nyt Medlem
- Geografisk sted: Hundige
heh okay du er en smule højer end mig. jeg er 175 og vejer 85 kg. men jeg kan vel altid lige prøve dem inden?
Frimodt skrev:Jeg er 194cm og 80 kg.
I højden er det nok bedst at man ikke er meget over ca 180 cm, i hvert fald hvis man vil have H-seler i dem (ellers passer hullerne "over" skuldrene nemlig ikke), og når jeg sætter mig ned i dem, klemmer de mig også om hoften... (det ene sæde er så lidt bredere end det andet, men de er begge for snævre til mig)
Mvh Casper