Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 29 jul 2025, 12:30

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Nu skal jeg sige farvel til kørekort og min dejlige bil og motor.Alt er købt nyt for ca 12000 km siden .286 knastaksel from westspeed.justerbar knast hjul fra kat-kams.tragter .piper cross skum filtere.Ekstra sæt KN bolt on ovale filters.to 40 mm webere. omdyset af Per Mai.Bannan manifold.Irmscher indsygning manifold i alyminium.elektrisk benzin pumpe pierburg.fire stk tragter .ralyy speder træk.planet topstyke er taget 1,5 mm.støre kanaler .Simons sport udstødning helle vejen.Bilen er en kadett 13 S.(kan bruges på 16SV)målt 106 HK ,130NM.2 stk 5-trins gærkasser F-10,og F-13.alt er til sælg.eventuelt delt men helst komplet motor med nye lejer og stempel ringer .vand pumper pakninger og rem.alt er malet med brand fast maling.skal ses og prøves . meget godt lyd .den bedsteeee.I ved godt at de ting er dyre så forvent ikke noget til små penge !! kun seriose henvendelser tak.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

vil du evt. sælge tragte og filtre alene

Senior Medlem

Geografisk sted: Midtjylland mellem Viborg og Silkeborg
Hvordan er standen på de 5 trins gearkasser og pris

!!! Ny Msn adresse!!!

Jeg kan lave alt i rustfri og aluminium til fornuftige priser.. bla. intercoolere i næsten alle størrelser

Nu er jeg noget ny inden for tuning, men webber, filtere og hvad man ellers skal bruge dertil ? hvad havde du forestillet dig af det skulle koste ? så må vi jo se om banken kan godkende det :-D

Til corrado boy den F-10 gærkase er afmonteret og i ok stand pris er 1500 DK ed gærskifte

Jeg vil sælge KN filtere pris 700 for bege to . det er halv pris!! plus porto.

Til Juhln, hvor bor du henne .hvad er dit tel nr? kom og se den forst !!Vil du købe bil eller motor ??

Hej

jeg er ikke intresaeret i hverken bil eller komplet motor da jeg har begge dele,
men jeg kunne jo måske være intreseret i kaburator og tilbehør. Hvis prisen er fornuftig.

Titel: priser?
pris på salg af tuningsdele samlet, ønskes!

Titel: Re: priser?
Pris for det helle er 8000 dkr

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time