Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 23 maj 2025, 17:23

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 20 mar 2005, 19:04 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 20 mar 2005, 18:44
Indlæg: 73
Jeg skal bruge lidt hjælp til min xr3i
hvordan gør jeg hvis jeg skal ha turbo på ??


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 mar 2005, 19:13 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 dec 2003, 12:49
Indlæg: 114
Geografisk sted: Hedehusene
hvilken årgang snakker vi om.
Hvis den er m. cvh motoren kan du tage turbo og manifold fra rs-turbo'en..

_________________
Mvh. Martin

TDI Power


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 mar 2005, 19:20 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 20 mar 2005, 18:44
Indlæg: 73
Ved ikke hvilken motor det er men den er fra 86


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 mar 2005, 19:23 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 dec 2003, 12:49
Indlæg: 114
Geografisk sted: Hedehusene
så er den m. cvh motor :wink:

_________________
Mvh. Martin

TDI Power


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 mar 2005, 19:26 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 20 mar 2005, 18:44
Indlæg: 73
Okey cool nok :lol: og det passer bare lige over på
hvad så med dyser og alt det det??


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 mar 2005, 19:30 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 dec 2003, 12:49
Indlæg: 114
Geografisk sted: Hedehusene
Du kan bruge alle stumperne fra RsT'eren da de to motorer "stort set" er ens!!

_________________
Mvh. Martin

TDI Power


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 mar 2005, 19:33 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 20 mar 2005, 18:44
Indlæg: 73
Okey det er jo bare lækkert men er det lige sådan jeg er ikke fatter en skid af det hehe. Hvor meget skal man skifte?
Eller kan bare godt smide turbo og manifold på??


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 mar 2005, 19:40 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 dec 2003, 12:49
Indlæg: 114
Geografisk sted: Hedehusene
Tjaaa.... Jeg ville få fat i indsprøjtning, motor styring, lednings net, manifold, turbo, udstødning fra rst'eren....
:?
Så det kan måske godt betale sig at købe en komplet motor m. alt istedet....

ellers prøv at tune den på anden vis!

_________________
Mvh. Martin

TDI Power


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 mar 2005, 19:42 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 20 mar 2005, 18:44
Indlæg: 73
Hmm ok så man skal faktisk bruge nogen ting før den kan køre ordenligt


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 mar 2005, 19:44 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jul 2003, 09:25
Indlæg: 2597
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
ja og du skal lige skifte stempler også... eller få drejet kronen af de nyværende som minimum

:wink:

_________________
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team