Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 23 maj 2025, 17:34

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 20 mar 2005, 19:47 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 20 mar 2005, 18:44
Indlæg: 73
Ja så er det vel bedre at finde en rs motor


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 mar 2005, 19:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 dec 2003, 12:49
Indlæg: 114
Geografisk sted: Hedehusene
tja tid...det kan vel laves på en weekend hvis man har købt en komplet motor.
men hvis din egen først skal skilles ad så????? :roll:

_________________
Mvh. Martin

TDI Power


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 mar 2005, 19:51 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 20 mar 2005, 18:44
Indlæg: 73
Hehe ja det skal den men det skal jo heller ikke være lige nu det skal laves.


Top
 Profil  
 
 Titel: turbo
Indlæg: 20 mar 2005, 21:08 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 12 jan 2005, 22:43
Indlæg: 329
eller man kan købe min XR3I motor som er lavet med neddrdejede stempler, komplet med turbo, ledningsnet, boxe og alt det der.

Kig i nogle af de gamle sider der står en helt smøre om hvad der følger med prisen er nede på 7k med gearkasse så er den lige til at hælde i og kan også synes hvis du bare skifter dine bremser.

svan


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: turbo
Indlæg: 21 mar 2005, 06:05 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 948
Geografisk sted: Fyn
svan skrev:
eller man kan købe min XR3I motor som er lavet med neddrdejede stempler, komplet med turbo, ledningsnet, boxe og alt det der.

Kig i nogle af de gamle sider der står en helt smøre om hvad der følger med prisen er nede på 7k med gearkasse så er den lige til at hælde i og kan også synes hvis du bare skifter dine bremser.

svan

Den Med at syne uden videre tror jeg du skal slette, for det gør man ikke bare lige mere.


Top
 Profil  
 
 Titel: turbo
Indlæg: 21 mar 2005, 10:05 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 12 jan 2005, 22:43
Indlæg: 329
havde håbet på vi kunne undgå debatten, men vi kan da godt tage den en gang til.

Jeg fik synet min XR3I sidste år med selv samme motor, bilen var dog en mk3 og kunne derfor henvise til RS turbo s1 hvor bremserne er det samme.

En mk 4 turbo har større bremser end en i'er derfor skal de skiftes for ar bilen kan holde til øgede effekt.

Humlen i det spil er at have noget at henvise til, og da mit projekt er lavet med udgangspunkt i den org. motor og fødesystemet fra turbo'en er hægtet på er der ingen afgiftpligt, turbo "sættet" er jo i forvejen godkendt af sbi.

Den flinke synsmand blev helt forkert i hovedet da jeg sagde"du lagde godt mærke til at der monteret turbo ikke"
kan den sætning evt. lyde som "jeg ligger med din kone" for han så sgu sådan ud :lol:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 mar 2005, 14:27 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 16 okt 2004, 18:44
Indlæg: 286
tinasmartin skrev:
ja og du skal lige skifte stempler også... eller få drejet kronen af de nyværende som minimum

:wink:

kan man ikke også tage dem fra 1300 motoren så skulle du vidst kører med 9,5:1 :?: :?:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 mar 2005, 19:03 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 20 mar 2005, 18:44
Indlæg: 73
Okey det lyder lidt svært men jeg kigger på det tak fro hjælpen jeg vender lige tilbage :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 mar 2005, 19:03 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 20 mar 2005, 18:44
Indlæg: 73
Ford'en skrev:
Okey det lyder lidt svært men jeg kigger på det tak for hjælpen jeg vender lige tilbage :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 mar 2005, 20:01 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jul 2003, 09:25
Indlæg: 2597
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Escort 3 skrev:
kan man ikke også tage dem fra 1300 motoren så skulle du vidst kører med 9,5:1 :?: :?:


lars siger at det vist er lige omvendt at det kan bruges til NA tuning... (det hæver kompretionsforholdet) men jeg aner det faktisk ikke.....


men efter som det ikke virker som om det er noget du har gået og lavet en del af så vil jeg foreslå dig at købe en komplet motor og alt hvad der skal bruges samlet istedet det er nok meget nemmere at have med at gøre.....

_________________
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team