Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 23 maj 2025, 21:50

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 25 mar 2005, 23:21 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 25 mar 2005, 00:48
Indlæg: 29
Geografisk sted: nordjylland, centrum
hel eller delvis vogn , ingen krav om motor/gearkasse stand - skal bare bruge et udskadt , ikke gennemtæret kaross med reg. attest - og prisen ?? hvis du har en så sig noget !

_________________
GIB GAS !


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 mar 2005, 07:35 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 nov 2003, 18:47
Indlæg: 533
Geografisk sted: Kgs. Lyngby
Hvad skal du bruge den til? Race måske? Lyder spændende - fortæl mere!!! :P

_________________
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 mar 2005, 12:22 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 okt 2003, 18:15
Indlæg: 379
Geografisk sted: Randers
jeg har en mk4 1,6 med lidt rust men meget let at lave gerakassen er def den holder syn til dec05 pris 3500kr

_________________
4X4 POWER
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 mar 2005, 20:15 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 25 mar 2005, 00:48
Indlæg: 29
Geografisk sted: nordjylland, centrum
C.Sørensen skrev:
jeg har en mk4 1,6 med lidt rust men meget let at lave gerakassen er def den holder syn til dec05 pris 3500kr



ahemmm...... MKIII !


Vedhæftede filer:
8043_1.jpg
8043_1.jpg [ 63.78 KiB | Vist 394 gange ]

_________________
GIB GAS !
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 mar 2005, 20:28 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 okt 2003, 18:15
Indlæg: 379
Geografisk sted: Randers
ja jeg ved godt det var en mk3 du efterlyste hvis det er det du antyder med din vrisse lyde :roll:

_________________
4X4 POWER
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 mar 2005, 17:49 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 nov 2003, 18:47
Indlæg: 533
Geografisk sted: Kgs. Lyngby
Rent karroseri mæssigt er en mk. 3 og 4 karross jo så godt som ens. Jeg er ikke sikker, men der er muligvis en lille forskel i om der er plads til gearkassebroen fra en 4´er på en 3´er.

_________________
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 mar 2005, 19:43 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 jul 2003, 14:26
Indlæg: 310
Geografisk sted: Skævinge,nordsjælland
Der er godt nok lidt flere foreskelle, før 84 havde den helt andre støddæmpere, fortøjet sidder fast andre steder, der mangler også en sten plade
mon ikke han leder efter en mk 3 fra 83 for at undgå forueningskravene fra 84 ?

_________________
Mvh Kenneth

Alt under 800Nm burde være 2 takt


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 mar 2005, 19:49 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jul 2003, 09:25
Indlæg: 2597
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
der er jo også lige forskærmene til forskel sammen med lygter/blink osv.... :wink:

_________________
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 mar 2005, 22:50 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 okt 2003, 18:15
Indlæg: 379
Geografisk sted: Randers
det slut med at få synet biler med turbo selv om der er fra før 84 det kan ikke lade sig gøre i randers mere, plus der er også forskel på bagskærmene jeg har bygget en 83 mk3 om til 89mk4 mega job don´t try it at home kids :lol:

_________________
4X4 POWER
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD


Top
 Profil  
 
 Titel: vogn
Indlæg: 29 mar 2005, 16:42 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 12 jan 2005, 22:43
Indlæg: 329
Hej!

Jeg har en org. XR3 (ikke XR3I) stående, dog med en lille frontskade, jeg har alle delene til at reppe fronten og det er org dele, den er importeret fra schweiz for ca 5-6 år siden og det er meget lidt rust der er i den, skaden er ikke anmeldt til forsikringen og kan derfor uden problemer indregistreres når skaden er udbedret og den er synet, evt samlet handel med en hel XR3I årg 84 som fik lavet alt rust for 3 år siden (-tag, desværre) ellers rigtig pæn, denne har også en frontskade og er totalskadet men kan jo indreg. igen ved betaling af afgift, denne er i øvrigt synet med turbo og denne motor er i øvrigt også til salg.

svan


Vedhæftede filer:
XR3(2).jpg
XR3(2).jpg [ 197.71 KiB | Vist 369 gange ]


Senest rettet af svan 29 mar 2005, 23:05, rettet i alt 1 gang.
Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team