k.oz racing til ford
Redaktør: Moderatorer
-
gammel skæv ford
- Medlem
- Geografisk sted: syd på djævle øen
k.oz racing til ford
jeg søger 1.sæt.oz.racing fælge.dem jeg mener er de "gammle"hvide,hvor næsten hele centeret er et stor"masiv"stykke,og så står der oz.racing med rødt,de sad på alle 80-90 rally biler,hvis der er nogle som ligger inde med nogle så er jeg på. 
- Vedhæftede filer
-
- OZRAR10161206311.jpg (27.57 KiB) Vist 1346 gange
alt under 1,bar er kun for lyden skyld
-
gammel skæv ford
- Medlem
Re: k.oz racing til ford
jeg fandt lige ud af hvordan man fik foto pågammel skæv ford skrev:jeg søger 1.sæt.oz.racing fælge.dem jeg mener er de "gammle"hvide,hvor næsten hele centeret er et stor"masiv"stykke,og så står der oz.racing med rødt,de sad på alle 80-90 rally biler,hvis der er nogle som ligger inde med nogle så er jeg på.
-
Kristian_L
- Junior Medlem
- Geografisk sted: Aalborg
gammel skæv ford skrev:jeg søger 1.sæt.oz.racing fælge.dem jeg mener er de "gammle"hvide,hvor næsten hele centeret er et stor"masiv"stykke,og så står der oz.racing med rødt,de sad på alle 80-90 rally biler,hvis der er nogle som ligger inde med nogle så er jeg på.
Jeg har en kopi af denne fælg i 13"... var det noget?? det er 4x108 Et26. De er billige
-
gammel skæv ford
- Medlem
Kristian_L skrev:gammel skæv ford skrev:jeg søger 1.sæt.oz.racing fælge.dem jeg mener er de "gammle"hvide,hvor næsten hele centeret er et stor"masiv"stykke,og så står der oz.racing med rødt,de sad på alle 80-90 rally biler,hvis der er nogle som ligger inde med nogle så er jeg på.
Jeg har en kopi af denne fælg i 13"... var det noget?? det er 4x108 Et26. De er billige
neejj den er lige for lille
- grydesvamp
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
Kristian_L skrev:gammel skæv ford skrev:jeg søger 1.sæt.oz.racing fælge.dem jeg mener er de "gammle"hvide,hvor næsten hele centeret er et stor"masiv"stykke,og så står der oz.racing med rødt,de sad på alle 80-90 rally biler,hvis der er nogle som ligger inde med nogle så er jeg på.
hvad er billig ? og hvad er hul diameter?
Fri bane fuld hane! 
-
Kristian_L
- Junior Medlem
- Geografisk sted: Aalborg
grydesvamp skrev:Kristian_L skrev:gammel skæv ford skrev:jeg søger 1.sæt.oz.racing fælge.dem jeg mener er de "gammle"hvide,hvor næsten hele centeret er et stor"masiv"stykke,og så står der oz.racing med rødt,de sad på alle 80-90 rally biler,hvis der er nogle som ligger inde med nogle så er jeg på.
hvad er billig ? og hvad er hul diameter?
100 kr. pr fælge... 4x108 og ET26, ved desværre ikke centeringens størrelse men de har sidet på min peugeot