dele søges til bmw m50 24v motor

Genbrug af stumper

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
bimmerbent

dele søges til bmw m50 24v motor

#1 Indlæg af bimmerbent »

dyser med dysebro
luftmængdemåler og bælg
motorledningsnet
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#2 Indlæg af mh »

ikke fordi jeg skal brokke mig på nogen måde men efter vores nye opdeling skal den så ikke rykkes en tand ned i alm. reservedele...

( det er jo ikke ligefrem tunings stumper du søger :lol: )
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
bimmerbent

#3 Indlæg af bimmerbent »

tinasmartin skrev:ikke fordi jeg skal brokke mig på nogen måde men efter vores nye opdeling skal den så ikke rykkes en tand ned i alm. reservedele...

( det er jo ikke ligefrem tunings stumper du søger :lol: )
ik for at jeg skal brokke mig ved jeg ik er ny her så det må du da undskylde lol :wink: men hvis admin gider rykke den er han velkommen
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#4 Indlæg af mh »

:lol: :lol:
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Martin!
Mester Medlem
Geografisk sted: Fyn

#5 Indlæg af Martin! »

Prøv forum på www.bmwe30.dk
bimmerbent

#6 Indlæg af bimmerbent »

Martin! skrev:Prøv forum på www.bmwe30.dk
hej martin
det har jeg prøvet har været der i 1½ år men ellers tak for et udemærket træk,jeg kan så lige supplere at jeg har fundet dyser og dysebroen.
Besvar