dyser med dysebro
luftmængdemåler og bælg
motorledningsnet
dele søges til bmw m50 24v motor
Redaktør: Moderatorer
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
ikke fordi jeg skal brokke mig på nogen måde men efter vores nye opdeling skal den så ikke rykkes en tand ned i alm. reservedele...
( det er jo ikke ligefrem tunings stumper du søger
)
( det er jo ikke ligefrem tunings stumper du søger
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
-
bimmerbent
ik for at jeg skal brokke mig ved jeg ik er ny her så det må du da undskylde loltinasmartin skrev:ikke fordi jeg skal brokke mig på nogen måde men efter vores nye opdeling skal den så ikke rykkes en tand ned i alm. reservedele...
( det er jo ikke ligefrem tunings stumper du søger)
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
www.RavenZ.dk
www.RavenZ.dk
-
Martin!
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fyn
-
bimmerbent
hej martinMartin! skrev:Prøv forum på www.bmwe30.dk
det har jeg prøvet har været der i 1½ år men ellers tak for et udemærket træk,jeg kan så lige supplere at jeg har fundet dyser og dysebroen.